Μελέτη και ανάλυση διδακτικών προτύπων για εφαρμογή στην διδακτική πολύπλοκων συστημάτων

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή έχει στόχο την παραγωγή και διακίνηση εκπαιδευτικού υλικού και μεθόδων που ενισχύουν την συνεργασία βαθμίδων εκπαίδευσης και την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΕΑΑ). Η επιλογή διδασκαλίας από απόσταση σύγχρονων θεμάτων Φυσικής στο πλαίσιο της ΕΑΑ και η έρευνα του κατάλληλου πλαισίου από το οποίο μπορεί να επιτευχθεί αυτό είναι ένα από τα αντικείμενα έρευνας. Η εκπαίδευση από απόσταση είναι ένα από τα αντικείμενα μελέτης για πολλούς λόγους που θα αναφερθούν παρακάτω, αλλά ένας από τους κυριότερους είναι ότι καθίσταται ο μοναδικός τρόπος να πετύχουμε δίαυλο επικοινωνίας και άμεση συνεργασία με τις υπόλοιπες βαθμίδες εκπαίδευσης (μαθητές, εκπαιδευτικούς) σε διάφορα γεωγραφικά μέρη. Η παρούσα διατριβή σχεδιάζει και υλοποιεί εκπαιδευτικά πρότυπα που ασχολούνται με διαφορετικά σύγχρονα θέματα επιστήμης και μελετά - αναλύει την αποτελεσματικότητα συνδυασμού συγκεκριμένων μαθησιακών εργαλείων που εξυπηρετούν το κάθε πρότυπο, τα εργαλεία επικοινωνίας και την ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This doctoral dissertation main goal is to develop and distribute educational materials and methods that enhance the collaboration of education levels and Sustainable Development Education (ESD). One of the fields of the research is finding the appropriate framework to include a blended e-learning environment for introducing contemporary science subjects in the context of the ESD. Distance learning is the only way to create communication channels and direct collaboration with other levels of education (students, teachers) in different geographical areas. This dissertation designs and implements didactic modules that deal with different contemporary science issues and studies - the effectiveness of a combination of specific e-learning tools that serve each model, communication tools and the interaction of students and teachers in these formal or informal educational environments. The dissertation is based on four main pillars: including contemporary science topics, in formal or informal ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47417
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47417
ND
47417
Εναλλακτικός τίτλος
Study and analysis of didactic modules applied in teaching complex systems
Συγγραφέας
Αρτέμη, Σταματία (Πατρώνυμο: Στυλιανός)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Φυσικής. Τομέας Φυσικής Στερεάς Κατάστασης. Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Πολάτογλου Χαρίτων
Αργυράκης Παναγιώτης
Κουμαράς Παναγιώτης
Χατζηκρανιώτης Ευριπίδης
Πλακίτση Κατερίνα
Βαβουγυιός Διονύσιος
Σέρογλου Φανή
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΦυσική
Λέξεις-κλειδιά
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση; Προβληματοκεντρική μάθηση; Προσομοιώσεις; Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη; Εξ αποστάσεως πραγματικό πείραμα; Πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
289 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)