Σχεδίαση, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός 3d εικονικού περιβάλλοντος συνεργατικής μάθησης για τη διδασκαλία των μαθηματικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Περίληψη

Η έρευνα εστιάζει στη δημιουργία ενός online και 3D περιβάλλοντος, του CoSy_World, και στη δημιουργία κατάλληλων παιδαγωγικών συνθηκών σε αυτόν, ώστε να αποτελεί μια καλά δομημένη εκπαιδευτική εμπειρία συνεργατικής μάθησης για το μάθημα των Μαθηματικών στην ΠρωτοβάθμιαΕκπαίδευση. Συγκεκριμένα, μελετά την εμπλοκή των μαθητών στη διαδικασία της συνεργατικής μάθησης μέσα από τις τρεις διαστάσεις της: α) τη συμπεριφορική εμπλοκή β) τη συναισθηματική εμπλοκή και γ) τη γνωστική εμπλοκή.Πραγματοποιήθηκαν δύο Πειραματικές Διδακτικές Εφαρμογές σε μαθητές της Ε' τάξης Δημοτικού Σχολείου (Πρώτη Πειραματική Διδακτική Εφαρμογή) και της Στ’ τάξης (Δεύτερη Πειραματική Διδακτική Εφαρμογή) Δημοτικού Σχολείου της Κηφισιάς. Εφαρμόστηκε διαδοχική διερευνητική μικτή μέθοδος αξιολόγησης, μέσω της οποίας αρχικά έγινε συλλογή ποιοτικών δεδομένων από τα οποία προσδιορίστηκαν ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια αλλά και δείκτες, ώστε να αποτιμηθούν τα αποτελέσματα. Η συλλογή δεδομένων έγινε μέσω ποικίλων πηγών όπως ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The study focuses on the creation of an online 3D environment (CoSy_World) and the creation of suitable pedagogic conditions within this environment so that it can be used for a well-structured collaborative learning experience on the subject of Mathematics in Primary Education. It researches student engagement in collaborative learning through its three dimensions: a) behavioural b) emotionaland c) cognitive.There were two Experimental Interventions with students of the 5th Grade (first Intervention) and students of the 6th Grade (second Intervention) of a Primary School in Attica. The research method used was a sequential exploratory mixed method through which we first collected qualitative data, outof which we then identified qualitative and quantitative criteria and indicators in order to evaluate the results. For the data collection we made use of a range of sources such as chat messages from the software log files, videotaped recordings of the online meetings of the avatars in Co ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47369
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47369
ND
47369
Εναλλακτικός τίτλος
Design, development, application and evaluation of a 3d collaborative learning virtual environment for the teaching of mathematics in primary education
Συγγραφέας
Μπούτα, Χαρίκλεια (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων
Εξεταστική επιτροπή
Παρασκευά Φωτεινή
Ρετάλης Συμεών
Σάμψων Δημήτριος
Γαγάτσης Αθανάσιος
Δεμέστιχας Παναγιώτης
Φλουρής Γεώργιος
Παπανικολάου Κυπαρισσία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
3D περιβάλλον μάθησης; Συνεργατική μάθηση υποστηριζόμενη από υπολογιστή; Διδασκαλία μαθηματικών; Σενάρια μάθησης; Εμπλοκή μαθητών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
326 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)