Στοχευμένα πειράματα και δραστηριότητες με αντικείμενο την κατανόηση των εννοιών και των ιδιοτήτων των διαλυμάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Περίληψη
Η διατριβή πραγματεύεται την οργάνωση και εκτέλεση ορισμένων απλών και σαφών πειραματικών διαδικασιών καθώς και ορισμένων παράλληλων δραστηριοτήτων που μπορούν να πραγματοποιηθούν σε οποιαδήποτε βαθμίδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με μικρό κόστος και χωρίς την ανάγκη εξεζητημένου εξοπλισμού. Τα πειράματα στοχεύουν στην καλύτερη κατανόηση από μέρους των μαθητών, των εννοιών και των ιδιοτήτων των διαλυμάτων, όπως συγκέντρωση, πυκνότητα, αραίωση και ανάμιξη. Η πραγματοποίηση των πειραμάτων σε σχολική μονάδα για τουλάχιστον δύο χρόνια αποδείχθηκε αποτελεσματική καθώς οι μαθητές, σε επόμενη σχολική χρονιά μπόρεσαν να απαντήσουν πολύ πιο ικανοποιητικά σε συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο που περιλάμβανε ερωτήματα για τις παραπάνω έννοιες, σε σχέση με μαθητές δύο άλλων σχολείων που είχαν πραγματοποιήσει μόνο ορισμένα ή και καθόλου σχετικά πειράματα. Η στατιστική επεξεργασία των ερωτηματολογίων έδειξε πρώτον την ύπαρξη σημαντικών διαφορών μεταξύ των τριών σχολείων και καθώς η αξιολόγηση του ερωτη ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The dissertation deals with the organization and execution of some simple and clear experimental procedures as well as some parallel activities that can be carried out at any level of secondary education at low cost and without the need for sophisticated equipment. The experiments aim at a better understanding by the students, of the concepts and properties of solutions, such as concentration, density, dilution and mixing. Conducting experiments in a school unit for at least two years proved effective as students in the following school-year were able to respond much more satisfactorily to a specific questionnaire that included questions about the above concepts than students from two other schools who had done only certain or and no related experiments. The statistical analysis of the questionnaires showed that there were significant differences between the three schools and since the evaluation of the questionnaire based on some bibliographical indices has revealed its reliability, i ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.46 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.