Επαγγελματικά και ταξικά στερεότυπα παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας
Περίληψη
Η παρούσα διατριβή διερευνά τις απόψεις των παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας για την κοινωνική τάξη. Με αυτό τον τρόπο η μελέτη αυτή συνεισφέρει στο αναπτυσσόμενο πεδίο της διεθνούς βιβλιογραφίας που αναγνωρίζει τη σημασία των παιδικών εννοιολογήσεων και βλέπει τα παιδιά ως ενεργά υποκείμενα που διαμορφώνονται από την κοινωνία, αλλά και την διαμορφώνουν. Ακόμη, οι απόψεις των παιδιών γίνονται κατανοητές, όχι μόνο ως μια προσωπική γνώση, αλλά όπως διαμορφώνονται μέσω της σχέσης τους με το ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο αλλά και τις άλλες κοινωνικές κατηγορίες στις οποίες ανήκουν. Συνεπώς, σκοπός της έρευνας είναι να αναδειχθούν πιθανές διαφορές σε σχέση με το κοινωνικοοικονομικό τους υπόβαθρο, το φύλο και τον τόπο διαμονής τους. Η έρευνα βασίζεται στα ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα που συλλέχθηκαν από την χρήση τριών ερευνητικών εργαλείων που αφορούσαν σε τρεις ηλικιακές κατηγορίες: α) 5-8 ετών, β) 8-10 ετών, γ) 10-12 ετών και συγκεκριμένα τη ζωγραφική αναπαράσταση, τη δομημένη συνέ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This dissertation explores the views of preschool and school children on social class. In this way, this study contributes to the growing field of international literature that recognizes the importance of children's concepts and sees children as active subjects who are shaped by society, but also shape it. Furthermore, the views of children are understood, not only as a personal knowledge, but as they are formed through their relationship with the wider social context and the other social categories to which they belong. Therefore, the purpose of the research is to highlight possible differences in relation to their socio-economic background, gender and place of residence. The research is based on qualitative and quantitative data collected from the use of three research tools related to three age categories: a) 5-8 years, b) 8-10 years, c) 10-12 years and specifically the painting representation, the structured interview and questionnaire respectively. From the analysis of the resear ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (9.51 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.