Η συνεχής συζυγής μέθοδος για την αεροακουστική βελτιστοποίηση μορφής στην αυτοκινητοβιομηχανία

Περίληψη

Σε αυτή τη διδακτορική διατριβή εφαρμόστηκε η συνεχής συζυγής μέθοδος σε ένα υπάρχον υπολογιστικό πλαίσιο για την πρόλεξη του αεροδυναμικού θορύβου στο εσωτερικό οχημάτων. Αυτό περιλαμβάνει την μη-μόνιμη πρόλεξη της ροής με μια IDDES προσομοίωση για τον υπολογισμό της υδροδυναμικής πίεσης στον καθρέφτη, την κυρίαρχη πηγή θορύβου, το ολοκλήρωμα Kirchhoff για τη διάδοση της ακουστικής πίεσης από τον καθρέφτη στο πλευρικό παράθυρο, την πρόλεξη της δομικής δόνησης του παραθύρου, και την προσομοίωση διαδόσης κυμάτων στο εσωτερικό του οχήματος, για τον τελικό υπολογισμό του επιπέδου θορύβου κοντά στο αυτί του οδηγού. Παρουσιάστηκε η συνεχής συζυγής διατύπωση για τις εξισώσεις που διέπουν τα προαναφερθέντα συστήματα και αναπτύχθηκε η συζυγής αλυσίδα για τον υπολογισμό του αεροακουστικού χάρτη ευαισθησίας στον καθρέφτη. Αυτός υποδεικνύει τις περιοχές, όπου η γεωμετρία πρέπει να παραμορφωθεί, είτε προς τα μέσα είτε προς τα έξω, με στόχο τη μείωση του θορύβου στο εσωτερικό. Κατά τη μαθηματική δι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present doctoral thesis deals with the mathematical formulation, programming and verification of the continuous adjoint method to the constituent parts of an existing noise prediction chain for automotive aeroacoustics. The proposed method is applied to optimize a generic vehicle, the SAE body, in order to reduce wind noise in its interior. When a car travels at high speeds, flow-induced noise is generated in the region near the side mirror and is radiated towards all directions, reaching also the side window. Its vibrational response to this acoustic load generates in turn sound waves that propagate into the cabin and are perceived by the passengers as noise. An existing aeroacoustic framework simulating these physical mechanisms consists of an Improved Delayed Detached Eddy Simulation (IDDES) of the Navier-Stokes equations to obtain the unsteady pressure distribution on the mirror, the Kirchhoff Integral method to compute the radiated acoustic pressure on the side window, the ben ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/46419
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46419
ND
46419
Εναλλακτικός τίτλος
The continuous adjoint method for automotive aeroacoustic shape optimization
Συγγραφέας
Καπέλλος, Χρήστος (Πατρώνυμο: Σωτήριος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών
Εξεταστική επιτροπή
Γιαννάκογλου Κυριάκος
Βουτσινάς Σπυρίδων
Ριζιώτης Βασίλειος
Μαθιουδάκης Κωνσταντίνος
Μπελιμπασάκης Κωνσταντίνος
Rung Thomas
Schulz Volker
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Υπολογιστική ρευστοδυναμική; Συνεχής συζυγής μέθοδος; Υπολογιστική αεροακουστική; Βελτιστοποίηση μορφής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xii, iv, 173 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)