Διερεύνηση της εφαρμογής της ποιότητας υπηρεσιών στους ελληνικούς αθλητικούς οργανισμούς: ο ρόλος της ικανοποίησης και της αξίας υπηρεσιών στις μελλοντικές προθέσεις των θεατών ποδοσφαίρου
Περίληψη
Η σημασία της ποιότητας για έναν οργανισμό / επιχείρηση έχει τονισθεί από πολλούς ερευνητές. Η κατανόηση τόσο της πολυδιάστατης έννοιας της ποιότητας, όσο και της σπουδαιότητας της κάθε διάστασής της για τα στελέχη θα βοηθήσει τα αθλητικά σωματεία να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες ή/και να βελτιώσουν τις ήδη υπάρχουσες, με απώτερο σκοπό την αύξηση του επιπέδου ικανοποίησης των καταναλωτών του αθλητικού προϊόντος. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει το επίπεδο της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχουν τα Ελληνικά επαγγελματικά αθλητικά σωματεία, μέσα από την ικανοποίηση των θεατών, την αντιλαμβανόμενη αξία και τη δυνατότητα πρόβλεψης των προθέσεων συμπεριφοράς τους. Στην έρευνα πήραν μέρος 940 φίλαθλοι της ΠΑΕ ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ που αγωνίζεται στη Super league και συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο που αξιολογούσε:α) την ποιότητα υπηρεσιών με τις διαστάσεις που αφορούν την λειτουργική ποιότητα και την ποιότητα αποτελεσμάτων, β) την αντιλαμβανόμενη αξία, γ) την ικανοποίηση των θεατ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The importance of quality for an organization has been highlighted by many researchers. Understanding both the multidimensional concept of quality and the importance of each dimension for executives, will help sports clubs to provide quality services and / or improve existing ones with the ultimate goal of increasing the level of customer satisfaction of sports product. The purpose of this study is to investigate the level of service quality provided by Greek professional sports clubs, through the satisfaction of spectators, the perceived value and the ability to predict their intentions of behavior. The survey included 940 fans of Greek Super Leagues’ team ARIS THESSALONIKI FC and completed a questionnaire evaluating:(a) the service quality with the dimensions relating to the functional quality and the outcome quality; (b) the perceived value; (c) the satisfaction of spectators; and (d) the spectators intentions. We propose a model of assumptions of service quality (function and outco ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (4.35 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.