Η διερεύνηση του ρόλου της brand experience στη δημιουργία αποτελεσματικών sensory marketing στρατηγικών
Περίληψη
Η παρούσα διδακτορική διατριβή διερευνά το ρόλο της εμπειρίας της μάρκας (brand experience) στη δημιουργία αποτελεσματικών στρατηγικών του μάρκετινγκ των αισθήσεων (sensory marketing) στη βιομηχανία της μόδας και ειδικότερα στον τομέα των πολυτελών προϊόντων. Συγκεκριμένα, εξετάζει τον βαθμό στον οποίο μία fashion μάρκα χρησιμοποιεί τις διαστάσεις της εμπειρίας της μάρκας για τη δημιουργία των αποτελεσματικότερων και εντονότερων αισθητήριων εμπειριών του καταναλωτή. Επομένως, διερευνά τον τρόπο με τον οποίο οι fashion μάρκες επιδρούν και επηρεάζουν τους καταναλωτές, μεγιστοποιώντας το βαθμό επίδρασης των αισθήσεων και των συναισθημάτων που δημιουργούνται κατά την αλληλεπίδραση του καταναλωτή με την εν λόγω μάρκα. Επίσης, καταγράφει τη σχέση της εμπειρίας της μάρκας και του μάρκετινγκ των αισθήσεων κατά την ανάπτυξη αποτελεσματικών στρατηγικών, εξετάζοντας επιπλέον τις μεταβλητές προσωπικότητα της μάρκας (brand personality), προσήλωση στη μάρκα (brand loyalty) και τις στάσεις απέναντι σ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The present PhD dissertation investigates the role of brand experience in developing effective sensory marketing strategies in the fashion industry and in particular in the luxury products sector. Specifically, it examines the extent to which a fashion brand uses brand experience touchpoints to create the most effective and intensive consumer sensory experiences. Therefore, it explores how fashion brands affect and influence consumers by maximizing the impact on their senses and emotions that are generated by the consumer's interaction with the brand.It also presents the relationship between brand experience and sensory marketing in creating effective strategies, by also taking into consideration other dimensions as brand personality, brand loyalty and attitudes toward luxury products. Particularly, it identifies those key factors/variables that affect the aforementioned conceptual relations and suggests appropriate marketing strategies that enhance the relationship of brand experience ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (11.62 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.