Ανάπτυξη μεθόδου προσομοίωσης και βελτιστοποίησης ολοκληρωμένων θερμικών ενεργειακών συστημάτων πλοίων
Περίληψη
Το αντικείμενο του παρόντος έργου είναι η ανάπτυξη μίας μεθόδου για την προσομοίωση ολοκληρωμένων ενεργειακών συστημάτων πλοίων και την βελτιστοποίηση της σύνθεσης, του σχεδιάσου και της λειτουργίας αυτών. Με τον όρο ολοκληρωμένα εννοούμε ενεργειακά συστήματα τα οποία προτείνονται για την κάλυψη των διαφόρων τύπων φορτίων που απαντώνται στα πλοία, στην μορφή απαιτήσεων πρόωσης, ηλεκτρισμού και θερμικής ενέργειας, με την κατανάλωση των κατά το δυνατόν ελαχίστων ενεργειακών πόρων. Από τεχνικής άποψης, τέτοια συστήματα μπορούν να επιτύχουν τους σκοπούς τους με την εφαρμογή συστημάτων ανάκτησης θερμότητας, οδηγώντας στην κατασκευή θερμικών συστημάτων που λειτουργούν σε συνδυασμένο θερμοδυναμικό κύκλο, ενώ μπορούν να χαρακτηριστούν και ως συστήματα συμπαραγωγής. Η μέθοδος που αναπτύσσεται μπορεί να επικουρήσει σε αποφάσεις που αφορούν στην επιλογή εναλλακτικών δομών του συστήματος, στον καθορισμό των χαρακτηριστικών των κύριων συνιστωσών αυτών καθώς και των κατάλληλων καταστάσεων λειτουργία ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The research subject of the present work is the development of a method for the simulation and optimization of the synthesis, design and operation of integrated thermal energy systems of ships. The term integrated implies energy systems which are proposed for covering the various types of energy loads encountered on ships in forms of propulsion, electric and thermal power with a minimum of energy resources. From a technical point of view, such systems may serve their purpose through the application of heat recovery concepts, leading to the construction of energy systems that operate on a combined thermodynamic cycle and can also be cogeneration plants. The method developed may be used as an aid to engineering decisions regarding the utilization of alternative layouts of the energy systems, the determination of the characteristics of the main components of such systems and the appropriate states of operation of the subsystems and the system as a whole. The technical solutions proposed a ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (4.52 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.