Χρήση οικονομικών εργαλείων για την καταπολέμηση του θορύβου: μία στρατηγική για τον τομέα των αερομεταφορών
Περίληψη
Η χρήση Οικονομικών Εργαλείων έχει εξοπλίσει τους διαχειριστές των Διεθνών Αερολιμένων με πρόσθετες δυνατότητες στην προσπάθεια μείωσης του θορύβου των αεροσκαφών. Οι κατάλληλα σχεδιασμένες χρεώσεις για τον θόρυβο προσφέρουν τα κίνητρα για καλύτερη πτητική συμπεριφορά εκ μέρους των χειριστών αεροσκαφών, καλύτερη χρήση ωρών πτήσεων στους αερολιμένες αλλά και γενική ανανέωση του στόλου. Στην Διατριβή αυτή, εξετάζεται η δυνατότητα εισαγωγής ενός συστήματος χρεώσεων σε αεροδρόμια που δεν έχουν ακόμα εφαρμόσει ανάλογες τακτικές. Με δεδομένη την διεθνή εμπειρία και τις κατευθύνσεις που δίνει η Διεθνής Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO) προτείνεται η χρήση συγκεκριμένου μαθηματικού τύπου για τον υπολογισμό των εν λόγω χρεώσεων. Πρόταση που συνεπικουρείται και από την δηλωμένη πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και τις αντίστοιχες προτάσεις για ομοιογενή πανευρωπαϊκή πολιτική στα θέματα του θορύβου από αεροσκάφη. Παράλληλα, προβάλλονται και τα αποτελέσματα πιθανής εφαρμογής του συστήματος στον Δ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The use of economic instruments provided international airports with additional options in reducing aircraft noise. The design and use of noise charges offer persuasive incentives for better ground and flight performance by pilots, better use of airport time slots and a general effort to renew the fleet with better and less noisy aircraft. In this Thesis, the possibility to introduce noise charge systems in airports with no relevant measures already in use, is examined. Based on the international experience from previous and current efforts and the guidelines provided by the International Civil Aviation Organization (ICAO), this thesis proposes a specific mathematical formula for the calculation of noise charges. This is also supported by the expressed intention of the European Commission to apply uniform measures for noise policy concerning civil aircraft across the European Union. The theoretical part is highlighted by a demonstration of the results from the empirical application of ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.91 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.