Ενοποιώντας φυσικά και διαδικτυακά αγοραστικά περιβάλλοντα: η αλληλεπίδραση του πανκαναλικού (omnichannel) λιανεμπορίου και της ατμόσφαιρας καταστήματος στη συμπεριφορά καταναλωτή σε συνθήκες social-local-mobile

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή διερευνά την αλληλεπίδραση του Πανκαναλικού (Omnichannel) Λιανεμπορίου και της Ατμόσφαιρας Καταστήματος στη συμπεριφορά των καταναλωτών, λαμβάνοντας υπόψη τις επιδράσεις τους στις Συναισθηματικές και Γνωστικές λειτουργίες τους, ως μεσολαβητές (mediators) της επίδρασης στην συμπεριφορά τους. Συγκεκριμένα, η διατριβή στοχεύει στο να διερευνήσει αν η ατμόσφαιρα καταστήματος στο πανκαναλικό (omnichannel) λιανεμπόριο, ως παράγοντας της ελκυστικότητας και της αποτελεσματικότητας ενός καταστήματος, επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά κατά την αγοραστική διαδικασία, εντός του φυσικού καταστήματος. Το κύριο θεωρητικό μοντέλο της διδακτορικής διατριβής βασίζεται στο θεωρητικό πλαίσιο «Ερέθισμα-Οργανισμός-Απόκριση» (Stimulus-Organism-Response: S-O-R) της Περιβαλλοντικής Ψυχολογίας, υποδηλώνοντας ότι το ερέθισμα σε ένα omnichannel περιβάλλον αποτελείται από ατμοσφαιρικά στοιχεία που προκύπτουν από την ενοποίηση καναλιών μέσα στο φυσικό κατάστημα (όπως το κανάλι κι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Omnichannel integration technologies, such as location-based services blend all the retail channels together, constituting Social-Local-Mobile (SoLoMo) settings that provide a seamless shopping experience. The research methodology employed in this PhD thesis included both exploratory research conducted through four surveys, which generated more than 22 research hypotheses, as well as conclusive research that was operationalised with a field experiment. Following the Stimulus-Organism-Response paradigm of Environmental Psychology, 29 research hypotheses were tested in a four-condition repeated-measures experimental design. The results of this experiment provide empirical evidence that consumers’ affective and cognitive states are affected by omnichannel integration and in turn mediate consumer behaviour in diversified ways. Decomposing Social-Local-Mobile effects, social media were found to influence channel switching behaviour in the form of showrooming and webrooming intention, wherea ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43567
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43567
ND
43567
Εναλλακτικός τίτλος
Integrating physical and web shopping environments: the interplay of omnichannel retailing and store atmosphere on consumer behaviour in social-local-mobile settings
Συγγραφέας
Λάζαρης, Χρήστος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Βρεχόπουλος Αδάμ
Δουκίδης Γεώργιος
Λεκάκος Γεώργιος
Σιώμκος Γεώργιος
Πραματάρη Αικατερίνη
Δημητριάδης Σέργιος
Κουρουθανάσης Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Πολυκαναλικό λιανεμπόριο; Ατμόσφαιρα καταστήματος; Συμπεριφορά καταναλωτή; Πείραμα πεδίου; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Περιβαλλοντική ψυχολογία; Κινητό επιχειρείν; Ηλεκτρονικό εμπόριο; Διαδίκτυο των πραγμάτων; Κινητές υπηρεσίες επίγνωσης θέσης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
676 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)