Ενοποιώντας φυσικά και διαδικτυακά αγοραστικά περιβάλλοντα: η αλληλεπίδραση του πανκαναλικού (omnichannel) λιανεμπορίου και της ατμόσφαιρας καταστήματος στη συμπεριφορά καταναλωτή σε συνθήκες social-local-mobile

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή διερευνά την αλληλεπίδραση του Πανκαναλικού (Omnichannel) Λιανεμπορίου και της Ατμόσφαιρας Καταστήματος στη συμπεριφορά των καταναλωτών, λαμβάνοντας υπόψη τις επιδράσεις τους στις Συναισθηματικές και Γνωστικές λειτουργίες τους, ως μεσολαβητές (mediators) της επίδρασης στην συμπεριφορά τους. Συγκεκριμένα, η διατριβή στοχεύει στο να διερευνήσει αν η ατμόσφαιρα καταστήματος στο πανκαναλικό (omnichannel) λιανεμπόριο, ως παράγοντας της ελκυστικότητας και της αποτελεσματικότητας ενός καταστήματος, επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά κατά την αγοραστική διαδικασία, εν�
Ενοποιώντας φυσικά και διαδικτυακά αγοραστικά περιβάλλοντα: η αλληλεπίδραση του πανκαναλικού (omnichannel) λιανεμπορίου και της ατμόσφαιρας καταστήματος στη συμπεριφορά καταναλωτή σε συνθήκες social-local-mobile

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή διερευνά την αλληλεπίδραση του Πανκαναλικού (Omnichannel) Λιανεμπορίου και της Ατμόσφαιρας Καταστήματος στη συμπεριφορά των καταναλωτών, λαμβάνοντας υπόψη τις επιδράσεις τους στις Συναισθηματικές και Γνωστικές λειτουργίες τους, ως μεσολαβητές (mediators) της επίδρασης στην συμπεριφορά τους. Συγκεκριμένα, η διατριβή στοχεύει στο να διερευνήσει αν η ατμόσφαιρα καταστήματος στο πανκαναλικό (omnichannel) λιανεμπόριο, ως παράγοντας της ελκυστικότητας και της αποτελεσματικότητας ενός καταστήματος, επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά κατά την αγοραστική διαδικασία, εν�cation-based services increased loyalty intention. Furthermore, Social-Local-Mobile settings, as a whole, contributed to higher consumer satisfaction, along with loyalty intention. In addition, it is the first study that considered showrooming as an avoidance behaviour in the S-O-R framework, exploring both affective and cognitive routes. Likewise, it is among the first studies that provided evidence of showrooming decline through Social Media integration. From a statistical and methodological perspective, it is the first study that applies mediation analysis in a within-participants four-condition repeated measures experimental design, incorporating a path-analytic framework with bootstrapping. By applying this methodology, it advances omnichannel research by exploring scaling levels of Offline-Online channel integration, identifying causal mechanisms through state-of-the-art mediation analysis software tools. As far as managerial implications are concerned, this research provides assistance for omnichannel transformation in multichannel retailing by effective and seamless integration of existing retail channels. Last but not least, it assists multichannel retailers to successfully treat and adjust decisions regarding omnichannel strategies and technologies.
περισσότερα
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Omnichannel integration technologies, such as location-based services blend all the retail channels together, constituting Social-Local-Mobile (SoLoMo) settings that provide a seamless shopping experience. The research methodology employed in this PhD thesis included both exploratory research conducted through four surveys, which generated more than 22 research hypotheses, as well as conclusive research that was operationalised with a field experiment. Following the Stimulus-Organism-Response paradigm of Environmental Psychology, 29 research hypotheses were tested in a four-condition repeated-measures experimental design. The results of this experiment provide empirical evidence that consumers’ affective and cognitive states are affected by omnichannel integration and in turn mediate consumer behaviour in diversified ways. Decomposing Social-Local-Mobile effects, social media were found to influence channel switching behaviour in the form of showrooming and webrooming intention, wherea ...
περισσότερα
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43567
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43567
ND
43567
Εναλλακτικός τίτλος
Integrating physical and web shopping environments: the interplay of omnichannel retailing and store atmosphere on consumer behaviour in social-local-mobile settings
Συγγραφέας
Λάζαρης, Χρήστος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Βρεχόπουλος Αδάμ
Δουκίδης Γεώργιος
Λεκάκος Γεώργιος
Σιώμκος Γεώργιος
Πραματάρη Αικατερίνη
Δημητριάδης Σέργιος
Κουρουθανάσης Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Λέξεις-κλειδιά
Πολυκαναλικό λιανεμπόριο; Ατμόσφαιρα καταστήματος; Συμπεριφορά καταναλωτή; Πείραμα πεδίου; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Περιβαλλοντική ψυχολογία; Κινητό επιχειρείν; Ηλεκτρονικό εμπόριο; Διαδίκτυο των πραγμάτων; Κινητές υπηρεσίες επίγνωσης θέσης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
676 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)