Οι αγοραστικές αποστολές και η επίδρασή τους στην οργάνωση της προϊοντικής συλλογής: μια προσέγγιση πληροφορούμενη από τεχνικές επιχειρηματικής αναλυτικής

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή παρέχει τη θεωρητική βάση για την έννοια της αγοραστικής αποστολής και μελετά την επίδραση αυτής στο πεδίο της οργάνωσης της προϊοντικής συλλογής ακολουθώντας μια προσέγγιση πληροφορούμενη από τεχνικές επιχειρηματικής αναλυτικής. Οι ενέργειες μάρκετινγκ μέσα στο κατάστημα (shopper marketing) αναφέρονται, τόσο από τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις όσο και από τους προμηθευτές τους, ως οι ενέργειες με τη μεγαλύτερη επίδραση στις λιανικές πωλήσεις. Η ακαδημαϊκή βιβλιογραφία, επιπλέον,αναγνωρίζει τις βασικές ιδιότητες και χαρακτηριστικά των διαφορετικών τύπων επισκέψεων στα καταστήματα σουπερμάρκετ και κατατάσσει αυτές με βάση το επίπεδο αφαιρετικότητας (levelof abstractness) που τα διέπει. Σύμφωνα με αυτή τη θεώρηση, οι επισκέψεις κυμαίνονται από πολύ σαφείς και συγκεκριμένες (π.χ., η αγορά μιας συγκεκριμένης και ειδικής προσφοράς) σε πολύ αφηρημένες (π.χ., η αγορά ενός συνόλου αγαθών για όλη την εβδομάδα ή περισσότερο). Οι ενδιάμεσες, σχετικώς συγκεκριμένες επ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This doctoral dissertation provides the theoretical basis for the concept of shopping mission andstudies its impact in the area of assortment organization by following an analytics-informedshopper marketing approach. In particular, it evangelizes that instead of seeking to buy a set ofindividual (and often isolated) product categories, consumers mostly look for cross-categorysolutions that address their household and consumption needs. These need-states form the basisfor triggering precise “shopping missions.” Examples of grocery shopping missions are“breakfast,” “lunch meal,” “birthday party,” etc. This dissertation develops and tests a conceptualframework that models the effects of the congruence between assortment organization andshopping mindset on a number of consumer behavioral variables, such as basket size, shoppingduration and unplanned purchases. The empirical research of this doctoral dissertation is dividedinto exploratory and explanatory phases. The exploratory phase inclu ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43196
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43196
ND
43196
Εναλλακτικός τίτλος
Shopping missions and their impact on assortment organization: an analytics-informed shopper marketing approach
Συγγραφέας
Σαραντόπουλος, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Αντώνιος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Δουκίδης Γεώργιος
Πραματάρη Αικατερίνη
Θεοτόκης Αριστείδης
Σιώμκος Γεώργιος
Γιαγλής Γεώργιος
Βλαχοπούλου Μαρία
Βρεχόπουλος Αδάμ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Αγοραστικές αποστολές; Οργάνωσης της προΪοντικής συλλογής; Επιχειρηματική αναλυτική; Μάρκετινγκ; Συμπεριφορά καταναλωτή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xxiii, 125 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)