Η αλληλεπίδραση της εταιρικής ταυτότητας και φήμης, και οι επιπτώσεις της στην εμπιστοσύνη στον οργανισμό

Περίληψη

Η ερευνητική προσπάθεια που παρουσιάζεται στη διατριβή επικεντρώνεται στα εξής ζητήματα:1.Αποτύπωση και μέτρηση των πολλαπλών χαρακτηριστικών των εννοιών της εταιρικής ταυτότητας, της φήμης και της εμπιστοσύνης στις Ελληνικές εισηγμένες επιχειρήσεις, και ανάλυση των διαστάσεών τους. 2.Μέτρηση των διαφορών των αντιλήψεων που υπάρχουν μεταξύ εξωτερικών και εσωτερικών συμμετόχων σχετικά με τα παραπάνω χαρακτηριστικά, και διερεύνηση σε πρώτο επίπεδο της αμοιβαίας ορατότητάς τους και από τις δύο ομάδες (visibility) και σε δεύτερο της ευθυγράμμισης ή απόκλισης των απόψεων αυτών (gaps).3.Διερεύνηση της επίδρασης των αντιλήψεων εταιρικής ταυτότητας και φήμης στην εμπιστοσύνη ως προς την επιχείρηση, για κάθε μία από τις σημαντικές διαστάσεις της εμπιστοσύνης. Ταυτόχρονα διερεύνηση της τυχόν επίδρασης που έχουν οι διαφορές στις αντιλήψεις μεταξύ εσωτερικών και εξωτερικών συμμετόχων σχετικά με την ταυτότητα και τη φήμη της επιχείρησης.4.Διερεύνηση της επίπτωσης στην εμπιστοσύνη στην επιχείρηση ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The research effort presented in the dissertation focuses on the following issues:1. Imprinting and measuring the multiple features of the concepts of corporate identity, reputation and trust in Greek listed companies, and analysis of their dimensions.2. Measuring the differences of perceptions between external and internal stakeholders regarding the above characteristics and investigating at the first level their mutual visibility visibility and the second of aligning or diverting these gaps, .3. Investigate the impact of corporate identity and reputation perceptions on business confidence, for each of the important dimensions of trust. At the same time, investigate the possible impact of differences in perceptions between internal and external stakeholders on the identity and reputation of the business.4. Investigating the impact on confidence in the business of other factors such as the overall economic performance, the external environment in which they operate, and the demographic ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43146
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43146
ND
43146
Εναλλακτικός τίτλος
Identity and reputation perceptual gaps and their effects on trust
Συγγραφέας
Γκουτζαμάνη, Ευαγγελία (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Λιούκας Σπυρίδων
Παπαλεξανδρή Νάνσυ
Ζυγλιδόπουλος Στέλιος
Βουδούρη Είρηνη
Δημητριάδης Σέργιος
Soderquist Eric
Πουλούδη Αθανασία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Εταιρικη φημη; Ταυτότητα; Εμπιστοσύνη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
138 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.