Ανάπτυξη ενός εργαλείου ποσοτικοποίησης των εκπομπών CO2 από την οδική κυκλοφορία με σύνδεση λεπτομερούς προσομοίωσης οχήματος και μακροεργαλείων εκπομπών

Περίληψη

Οι εκπομπές CO2 από την οδική κυκλοφορία έχουν ολοένα μεγαλύτερη σημασία στη συζήτηση για την κλιματική αλλαγή. Διάφορα μοντέλα και πρακτικές εφαρμόζονται σήμερα για την εκτίμηση της επίδρασης τεχνολογικών και πολιτικών επιλογών στην κατανάλωση καυσίμου επιβατικών οχημάτων και στην ενεργειακή αξιολόγηση συστημάτων μεταφοράς, ωστόσο, αυτά, είτε δεν διαθέτουν την απαιτούμενη ακρίβεια στο τελικό αποτέλεσμα, είτε χρειάζονται ένα επίπεδο λεπτομέρειας στις παραμέτρους εισόδου που απαγορεύει τις προσομοιώσεις σε μεγάλη κλίμακα ή/και τον συνδυασμό με άλλα μοντέλα ή λογισμικά, όπως μοντέλα προσομοίωσης κυκλοφορίας, μοντέλα υπολογισμού κόστους κ.α.. Υπό αυτό το πρίσμα, η παρούσα διδακτορική διατριβή στοχεύει στο συνδυασμό προσεγγίσεων προσομοίωσης κατανάλωσης καυσίμου οχημάτων, όπως αυτά χρησιμοποιούνται σε αναλυτικά μοντέλα προσομοίωσης, με εμπειρικές σχέσεις που προκύπτουν από τον συνδυασμό και την ανάλυση δεδομένων μετρήσεων και άλλων διαθέσιμων δεδομένων, σε ένα ολοκληρωμένο, ευέλικτο και ακ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

CO2 emissions from road transport have an increasing importance on the discussion about climate change. Today several models exist potentially capable of evaluating the effect of technology and policy on the energy performance of a transportation system, though they either lack the accuracy required, or they require a level of detail on their inputs, which is prohibiting for large-scale simulations and/or integration with other models or software, e.g. traffic simulation models, cost calculation components, etc. In this light, the objective of the present thesis is the combination of standard vehicle emission simulation approaches, used in vehicle simulation models, with limited statistical/empirical relationships provided by measurement data, and advanced data analysis and machine learning technics, to provide a robust and reliable, yet flexible and quick, integrated framework for analyzing and evaluating the influence of technology and policy on passenger cars’ fuel consumption and C ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43001
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43001
ND
43001
Εναλλακτικός τίτλος
Development of a CO2 emissions quantification tool for road transport – connecting detailed vehicle simulation and macro emission tools
Συγγραφέας
Τσιακμάκης, Στέφανος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Θερμοδυναμικής
Εξεταστική επιτροπή
Σαμαράς Ζήσης
Φονταράς Γεώργιος
Ντζιαχρήστος Λεωνίδας
Κολτσάκης Λεωνίδας
Μπεκιάρης Ευάγγελος
Millo Federico
Ciuffo Biagio
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Εκπομπές CO2; Κατανάλωση καυσίμου; Προσομοίωση Οχήματος; WLTP; NEDC; Οδική Κυκλοφορία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
8, xii, 135 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)