Μελέτη και κατασκευή ψηφιακών περιβαλλόντων: ο ρόλος των χρηστών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας στον σχεδιασμό τους
Περίληψη
Η παρούσα διατριβή μελετά τον σχεδιασμό και την κατάρτιση διδακτικών παρεμβάσεων πάνω στον σχεδιασμό εκπαιδευτικών παιχνιδιών από τους μαθητές της προσχολικής ηλικίας. Κατά τη διάρκεια της μελέτης, οι μαθητές συμμετείχαν σε μια σειρά διδακτικών παρεμβάσεων με στόχο την κατασκευή εκπαιδευτικών παιχνιδιών πάνω στον τομέα των μαθηματικών κανονικοτήτων. Η μελέτη παρουσιάζει έναν πειραματικό σχεδιασμό με ελέγχους πριν και μετά και δύο ομάδες: πειραματική και ελέγχου.Η ανάλυση των αποτελεσμάτων δείχνει ότι η συμμετοχή νηπίων στην κατασκευή παιχνιδιών βοηθά στην ανάπτυξη δεξιοτήτων στην κατασκευή παιχνιδιών αλλά και προβλημάτων.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The present research studies the design and development of didactical interventions on educational game design by students in the early childhood.During this study, students participated in a series of didactic interventions intending to help them design educational games about pre-algebraic patterns. The study features an experimental research design with pre and post tests and focus and control groups.The analysis of the study results shows that early childhood students' participation in game design activities helps the development of game design skills and problem posing skills.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.87 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.