Ο ρόλος της κοινωνικής συμπεριφοράς, της συμμετοχής στο παιχνίδι και των δεξιοτήτων φιλίας στο πλαίσιο της ανάπτυξης των κοινωνικών σχέσεων στο νηπιαγωγείο

Περίληψη

Οι κοινωνικές σχέσεις είναι σηµαντικές γιατί µέσα από τις προσπάθειες που κάνει τοκάθε παιδί για να υποστηρίξει το ρόλο του σε µια σχέση, αναπτύσσει τις κοινωνικογνωστικέςκαι συµπεριφοριστικές του δεξιότητες (Asher, 1990. Rubin & Asendorpf, 1993). Οιικανοποιητικές κοινωνικές σχέσεις των παιδιών προσχολικής ηλικίας έχουν ταυτιστεί µε τηνκοινωνική ικανότητα και σύµφωνα µε τη βιβλιογραφία δείκτες αυτής της ικανότητας είναιατοµικά χαρακτηριστικά που εκδηλώνουν τα παιδιά στο σχολείο όπως: η κοινωνικήσυµπεριφορά, η συµµετοχή σε κοινωνικό παιχνίδι και οι κοινωνικές δεξιότητες,προσανατολισµένες στις δεξιότητες φιλίας. Αυτό που δεν έχει µελετηθεί εκτενώς, είναι ηπροβλεπτική αξία αυτών των παραγόντων και των δεικτών τους στις κοινωνικές σχέσεις τωνπαιδιών στο σχολείο (αποδοχή και τη φιλία). Μέχρι πρόσφατα η φιλία δεν ξεχώριζε από τηναποδοχή στις έρευνες. Σήµερα, η έρευνα µετακινήθηκε προς την κατεύθυνση που εξετάζειπώς οι διαφορετικές εµπειρίες είτε στην αποδοχή, είτε στη φιλία επηρεάζουν άλλους ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Relationships with peers have significant importance in the lives of even very youngchildren by allowing them to experiment with roles and relationships and develop socialcognitive and behavioral skills (Asher, 1990. Rubin & Asendorpf, 1993). Positive peerrelationships at an early age have been increasingly linked to social competence. Based on acareful review of the literature, we have identified that indicative aspects of socialcompetence in kindergarten are factors related to children’s individual characteristics such as:children’s social behavior, social play with peers and social skills especially friendship skills.The relative importance of these factors however, is not known, it is not clear which of thesefactors is the most important predictor of social relationships (group acceptance andfriendship) in the content of school. Until recently, group acceptance and friendship are samerelationship forms but today research is moving in the direction of trying to identify whichtypes o ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/41064
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/41064
ND
41064
Εναλλακτικός τίτλος
The role of social behaviour, participation in play and friendship skills in the development of social relations in kindergarten
Συγγραφέας
Μπεαζίδου, Ελευθερία (Πατρώνυμο: Χρηστάκης)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών . Τμήμα Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Μπότσογλου Καφένια
Ανδρέου Ελένη
Αυγητίδου Σοφία
Γερμανός Δ.
Κακανά Δ.Μ.
Μιχαλοπούλου Κ.
Αβραμίδης Η.
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Κοινωνική ικανότητα; Αποδοχή και φιλία στο νηπιαγωγείο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
325 σ., εικ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)