Αντιλήψεις για την έννοια της γνώσης εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου
Περίληψη
Στην παρούσα έρευνα έγινε μια προσπάθεια προσέγγισης των αντιλήψεων για τη γνώση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες νησιών του βορείου Αιγαίου. Πιο συγκεκριμένα εξετάστηκαν οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών τριών βασικών ειδικοτήτων (φιλολόγων, μαθηματικών και εκπαιδευτικών φυσικών επιστημών) για την έννοια της γνώσης, για τον τρόπο απόκτησης της γνώσης, για την αξιολόγηση της απόκτησης της γνώσης και για τη σχέση που συνδέει τη γνώση με το αναλυτικό πρόγραμμα. Επιχειρήθηκε, ακόμη, ο εντοπισμός διαφοροποιήσεων των εκπαιδευτικών, ανάλογα με την ειδικότητά τους στους παραπάνω ερευνητικούς προβληματισμούς. […]
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.1 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.