Εκπαιδευτικές εφαρμογές των ψηφιακών τεχνολογιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: τα εκπαιδευτικά, γνωσιακά πρότυπα των κλιματικών αλλαγών - λογισμικό (πρότυπο λογισμικό εφαρμογής - αξιολόγηση - προτάσεις)

Περίληψη

[…] Η συγκεκριμένη διατριβή εντάσσεται στο ερευνητικό πεδίο της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας με έμφαση στην κατηγορία της προσομοίωσης/οπτικοποίησης με τη χρήση δισδιάστατων και τρισδιάστατων μοντέλων και αφορά την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Έχει ως αντικείμενο το σχεδιασμό, την τεχνική δόμησης και την εφαρμογή πρότυπου εκπαιδευτικού λογισμικού με την αλληλεπιδραστική (interactive) μορφή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ώστε να ερμηνευτεί και να κατανοηθεί το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής στο σύγχρονο σχολείο. Η σύνθεση αυτής της εκπαιδευτικής πρότασης στο πλαίσιο της σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας έγινε με τρόπο που να εναρμονίζεται με το Πρόγραμμα Σπουδών που απευθύνεται σε παιδιά ΣΤ΄ δημοτικού, να συμφωνεί με το γνωστικό-ηλικιακό στάδιο ανάπτυξής τους, να συνδέεται κατά το δυνατόν με καταστάσεις από τις εμπειρίες τους και να παρουσιάζει έννοιες και επιστημονικές απόψεις με αντικειμενικότητα. […]

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

[…] This thesis is part of the research field of Educational Technology emphasizing the simulation and visualization of two-dimensional and three-dimensional models applied on Primary Education. Its content includes the design, construction techniques and educational software standards in an interactive form so as to interpret and understand the phenomenon of climate change in the modern primary school. The structure of this educational proposal in the context of modern digital technology is in harmony with the National Education Curriculum for sixth grade students and in accordance with their age, developmental period and experience, presenting scientific knowledge and concepts with objectivity. [...]

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40377
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40377
ND
40377
Εναλλακτικός τίτλος
Educational applications of digital technologies in primary school settings
Συγγραφέας
Μπιμπούδη, Μαρία (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος
Εξεταστική επιτροπή
Καλκάνης Γεώργιος
Σκορδούλης Κωνσταντίνος
Χαλκιά Κρυσταλλία
Βρεττός Ιωάννης
Βαβουγυιός Διονύσιος
Μαυρικάκη Ευαγγελία
Γαλάνη Αποστολία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτικό λογισμικό; Τρισδιάστατες αναπαραστάσεις; Μοντελοποιήσεις; Προσομοίωση; Κλιματική αλλαγή; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
171 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)