Ανάπτυξη μεθοδολογίας προσομοίωσης και διάγνωσης διατάξεων υπερπλήρωσης με χρήση φυσικών μοντέλων και εφαρμογή της σε κινητήρες ντίζελ μεγάλου μεγέθους

Περίληψη

Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η ανάπτυξη μιας νέας μεθοδολογίας προσομοίωσης Υπερπληρωτή και χρήση αυτής σε εφαρμογές προσομοίωσης και διάγνωσης κινητήρων Ντίζελ μεγάλου μεγέθους. Η μεθοδολογία στηρίζεται στην χρήση μοντέλων μέσης γραμμής για την προσομοίωση στροβίλου και συμπιεστή του ζεύγους υπερπλήρωσης.Στο Κεφάλαιο 1 παρουσιάζεται αρχικά ο σκοπός της παρούσας εργασίας, και στη συνέχεια γίνεται σύντομη εισαγωγή στους εμβολοφόρους κινητήρες εσωτερικής καύσης, τις κατηγορίες αυτών με έμφαση στις εφαρμογές κινητήρων μεγάλου μεγέθους.Στο Κεφάλαιο 2 γίνεται παρουσίαση του συστήματος προσαγωγής αέρα εμβολοφόρων Μ.Ε.Κ. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στην στροβιλοϋπερπλήρωση και στις εφαρμογές αυτής στον τομέα των κινητήρων Ντίζελ μεγάλου μεγέθους. Το Κεφάλαιο 3 περιλαμβάνει σύνοψη της βιβλιογραφίας στο αντικείμενο της προσομοίωσης υπερπληρωτή. Μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα υπαρχουσών μεθοδολογιών καταγράφονται και συγκρίνονται. Τέλος, παρουσιάζεται η νέα προτεινόμενη μεθοδολογία προσομο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the present work is described the development of a new turbocharger modelling technique developed for Diesel engine Simulation and Diagnostic studies, as well as the validation and practical application of the proposed methodology. It involves turbocharger components simulation (compressor and turbine) using physical, meanline (1-D) models.The motivation for the work, overview and basics of internal combustion engine technology and applications are outlined in Chapter 1. Chapter 2 consist of a brief overview of Diesel engine charge induction and gas exchange methods, with special emphasis on turbocharging, being the focus of the thesis. Turbocharging history and development, as well as operating principle are presented, and recent developments on the field specifically regarding large scale engines are discussed. In Chapter 3 is conducted a review of the literature to present established methodologies for the simulation of compressor and turbine in engine simulation applications. It ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40180
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40180
ND
40180
Εναλλακτικός τίτλος
Development of a physically-based simulation and diagnosis methodology for supercharging systems and its application on large scale marine diesel engines
Συγγραφέας
Σακελλαρίδης, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Φραγκίσκος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης
Εξεταστική επιτροπή
Χουντάλας Δημήτριος
Ρακόπουλος Κωνσταντίνος
Ρογδάκης Εμμανουήλ
Αντωνόπουλος Κίμων
Γιακουμής Ε.
Αρετάκης Νικόλαος
Παριώτης Ευθ.
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Προσομοίωση υπερπληρωτή; Διάγνωση ναυτικών κινητήρων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
312 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)