Προβλέψεις εταιρικών αποτελεσμάτων από τους χρηματοοικονομικούς αναλυτές: ενσωμάτωση μακροοικονομικών προσδοκιών
Περίληψη
Η παρούσα διατριβή συμβάλλει στη βιβλιογραφία που μελετά τη διαμόρφωση προβλέψεων των χρηματοοικονομικών αναλυτών, καθώς και τη βιβλιογραφία αποτίμησης μετοχών. Η διατριβή παρέχει νέα στοιχεία για την αποτελεσματικότητα με την οποία οι χρηματοοικονομικοί αναλυτές ενσωματώνουν τις μακροοικονομικές προσδοκίες στις προβλέψεις κερδοφορίας των επιχειρήσεων, καθώς και για την σπουδαιότητα των μακροοικονομικών προσδοκιών και των προβλέψεων των χρηματοοικονομικών αναλυτών για τις αγορές κεφαλαίου, λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση της οικονομίας.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This dissertation contributes to the financial analysts’ forecasting literature as well as the equity valuation literature at the intersection of financial accounting and macroeconomics, by providing new evidence on the efficiency with which financial analysts incorporate macroeconomic expectations into their earnings forecasts, and on the stock-market relevance of macroeconomic expectations and analysts’ earnings forecasts, controlling for the state of the economy.
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.73 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.