Οικονομικό-κοινωνικοί παράγοντες και παράμετροι του τρόπου ζωής που σχετίζονται με την παιδική παχυσαρκία στην Ελλάδα
Περίληψη
Σκοπός της διατριβής είναι να διερευνήσει κατά πόσο ένα κομμάτι του μίγματος μάρκετινγκ, η τιμολόγηση, μπορεί να τροποποιήσει την αγοραστική συμπεριφορά μιας οικογένειας. Συγκεκριμένα, εξετάζεται εάν οι πολιτικές τιμολόγησης τροφίμων σε συνδυασμό με άλλες εξωτερικές επιδράσεις μπορούν να αποτελέσουν κίνητρο για τη διαμόρφωση ενός καταναλωτικού προτύπου υγιεινής διατροφής στα μέλη της οικογένειας. Η διερεύνηση των καταναλωτικών προτιμήσεων έγινε με την μέθοδο του οικονομικού πειράματος επιλογής σε συνθήκες πραγματικού κόστους.
![]() | Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά |
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.