Το αθλητικό σωματείο ως χώρος διαπαιδαγώγησης και κοινωνικοποίησης παιδιών της προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθεί αν ο αθλητισμός, ως κοινωνικόφαινόμενο όταν επιτελείται μέσα σε ένα αθλητικό κοινωνικό φορέα όπως το αθλητικόσωματείο διαπαιδαγωγεί και κοινωνικοποιεί τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Για τονσκοπό αυτό μελετήθηκαν 190 παιδιά προσχολικής ηλικίας που συμμετείχαν σε έναν ετήσιοπροπονητικό πρόγραμμα εκμάθησης κολύμβησης δύο κολυμβητικών Συλλόγων.Καταγράφηκαν οι παρατηρούμενες συμπεριφορές των παιδιών στην διάρκεια τηςπροπόνησης (παιδαγωγικό-κοινωνικές αντιδράσεις) και στην διάρκεια της καθημερινή τουςζωής (κοινωνικό-συναισθηματικές αντιδράσεις). Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας οιπαιδαγωγικό-κοινωνικές αντιδράσεις αφορούσαν συμπεριφορές πειθαρχίας, αλληλεγγύης,συνεργασίας, θάρρους, συναίνεσης και χαλαρότητας περιβάλλοντος που εκδηλώνουν ταπαιδιά στην διάρκεια των προπονήσεων. Επίσης οι κοινωνικό-συναισθηματικέςαντιδράσεις, αφορούσαν συμπεριφορές αλληλεγγύης, συνεργασίας, θάρρους, συναίνεσηςκαι χαλαρότητας που εκδηλώνουν τα παιδιά στην διά ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The aim of this thesis is to inquire whether sports, when performed within a sports socialsociety such as the sports club, educates and contributes to the socialization of the kids ofpreschool age.For the above purpose, 190 kids of preschool age were evaluated within the framework ofan annual swimming learning & training program of two swimming clubs.The kid’s behaviors were recorded in the following way: their pedagogic-social reactionsduring training session, and social-emotional reactions, during everyday life.Within the framework of this Thesis, the pedagogic-social reactions refer to behaviors ofsolidarity, discipline, cooperation, courage, consensus, and laxity that kids expressed duringtheir training.The social-emotional reactions refer to behaviors that kids expressed during their everydaylives.For data statistical analysis, we have used descriptive statistics rates, the t criterion forindependent and subordinate samples for contrasts, and lastly, the Pearson r rate.Based on th ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.42 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.