Ο προγραμματισμός ως σοβαρό παιχνίδι για την ανάπτυξη αναλυτικής και αλγοριθμικής σκέψης σε παιδιά

Περίληψη

Η αναλυτική σκέψη αναγνωρίζεται σαν μια από τις βασικές εγκάρσιες δεξιότητες που βοηθούν στις καλές επιδόσεις στην ακαδημαϊκή και επαγγελματική εξέλιξη ενός ατόμου ανεξάρτητα από τον τομέα ή και γνωστικό αντικείμενο στο οποίο επικεντρώνεται. Βρίσκεται σε συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση από τους εργοδότες στην οικονομία της γνώσης του σήμερα και του αύριο σύμφωνα με τις πρωτοβουλίες Εκπαίδευση και Κατάρτιση 2020 (Education and Training 2020, Νέες Δεξιότητες για Νέες Δεξιότητες για Νέες Θέσεις Εργασίας (New Skills for New Jobs) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, και Ψηφιακή Ατζέντα για την Ευρώπη (Digital Agenda for Europe). Σημαντικές πτυχές της αναλυτικής σκέψης περιλαμβάνουν την μεθοδικότητα, την αποδόμηση ενός προβλήματος σε μικρότερα μέρη, και τη σύνδεσης μιας βιώσιμη λύσης σε δεδομένο πρόβλημα. Άλλα στοιχεία της αναλυτικής σκέψης είναι η ικανότητα λήψης αποφάσεων που οδηγούν σε θετικό αποτέλεσμα και η ικανότητα μεταβίβασης του κριτικού τρόπου σκέψης από πλαίσια μάθησης σε καταστάσεις της πραγματι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Analytical thinking is a basic, transversal skill that helps individuals excel academically and professionally across themes, subject areas, and sectors. It is increasingly in demand by employers in the knowledge economy of today and tomorrow according to ET2020, the New Skills for New Jobs initiative, and the Digital Agenda for Europe. Important aspects of analytical thinking include the ability the think methodically, to deconstruct a problem to smaller parts, and to synthesize a viable solution; the ability to make favorable decisions with positive outcomes; and the capacity to transfer critical thinking in learning contexts to real-life situations. The above are strategy elements used by players for making advancements in game play; furthermore, they are an integral part of good practices in programming, which is an inherently structured activity that applies universal logic. This work investigates how programming games rooted in logical thinking puzzles can promote critical thinki ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38254
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38254
ND
38254
Εναλλακτικός τίτλος
Programming as a serious game for building early analytical and reasoning skills
Συγγραφέας
Τσαλαπάτα, Χαρίκλεια (Πατρώνυμο: Άρης)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Εξεταστική επιτροπή
Χούστης Ηλίας
Χούστη Αικατερίνη
Καραγιαννίδης Χαράλαμπος
Χρονάκη Άννα
Παπαστεργίου Μαρίνα
Τσομπανοπούλου Παναγιώτα
Ευαγγέλου Δήμητρα
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Αναλυτική σκέψη; Παιχνίδια προγραμματισμού; Διαδικασία μάθησης; Ανάπτυξη δεξιοτήτων; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Εκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών; Μαθητές, Εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
171 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)