Η επίδραση της διεπιφάνειας και του διαδραστικού σχεδιασμού στη δημιουργία εύχρηστων συστημάτων για αρχάριους χρήστες

Περίληψη

Οι καθημερινές τεχνολογίες προορίζονται να χρησιμοποιηθούν από τον καθένα, χωρίς συγκεκριμένη κατάρτιση και με ελάχιστες οδηγίες. Η έρευνα που παρουσιάζεται σε αυτή τη διατριβή είναι το αποτέλεσμα τριών διαδοχικών μελετών που έχουν διεξαχθεί για να εξετάσουν την επίδραση της διεπιφάνειας στη συμπεριφορά του αρχάριου χρήστη κατά την αλληλεπίδρασή του με διαδραστικά συστήματα. Η πρώτη μελέτη πραγματοποιήθηκε με 12 ημιδομημένες συνεντεύξεις, παρατηρήσεις, και ένα ερωτηματολόγιο με εικόνες. Τα συμπεράσματα από τη μελέτη πεδίου έδωσαν έμφαση στο γεγονός ότι χρειάζεται περισσότερη εμβάθυνση για την εκμαίευση των απαιτήσεων του χρήστη. Με βάση τα αποτελέσματα της μελέτης, διατυπώθηκε μια σειρά από συστάσεις για τον σχεδιασμό και την επιλογή των γραφικών από τους σχεδιαστές που αφορούσε το συγκεκριμένο κοινό. Η δεύτερη μελέτη βασίστηκε στην πρώτη για να διερευνήσει και να εκμαιεύ/div>

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The role of information and communication technologies in our everyday life has stretched the need for further Human Computer Interaction research with novice users. Everyday technologies are intended to be used by everyone with no specific training, demanding minimal instructions. The research presented in this thesis is the result of three successive studies conducted to examine novice user behavior with interactive systems. The first field study was conducted using 12 semi-structured interviews, in situ observations and a picture questionnaire. The findings also highlighted the fact that little is known about novice user interaction with artifacts and resulted in a more thorough search of user requirements. Based on the study results, a series of recommendations was developed. The second study was based on the first one and aimed in exploring and eliciting more evidence of novice users with their active participation in specific context. Through participatory design and generati ...