Εικονικοί κόσμοι: διερεύνηση των ζητημάτων των σύγχρονων μηχανών παιχνιδιών ως προς τον φωτορεαλισμό στον τομέα φωτισμού και του αντίκτυπου στο χρήστη ενός παιχνιδιού

Περίληψη

Το περιεχόμενο των επόμενων ενοτήτων περιλαμβάνει την παρουσίαση των βασικών πτυχών διαπραγμάτευσης, της διδακτορικής διατριβής, στο τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Η δομή που ακολουθείται έχει αφετηρία μια εισαγωγική αναφορά στην εξέλιξη της τρισδιάστατης τεχνολογίας και των βιντεοπαιχνιδιών έως την κοινή τους πορεία στους σύγχρονους εικονικούς κόσμους. Περιγράφονται οι διαστάσεις ενός εικονικού κόσμου που γνώρισαν κοινές αντιδράσεις με αυτές που χαρακτηρίζουν τη σύγχρονη μορφή του. Ακολουθεί, παράθεση στοιχείων που παρουσιάζουν τη σημερινή κατάσταση, εστιάζοντας στο χώρο της τρισδιάστατης τεχνολογίας ενός σύγχρονου gaming environment . Το πλαίσιο τίθεται εξ αρχής με όρους τεχνολογίας για τη σαφή ανάλυση του σχεσιακού μοντέλου μεταξύ του εικονικού με την ευρεία έννοια του όρου και του εικονικού σε σύγχρονα πακέτα ψυχαγωγίας. Επιχειρείται, μια σύντομη επισκόπηση της σύγχρονης βιβλιογραφίας, με παράθεση των πιο χαρακτηριστικών τίτλων, ενώ πα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The content of the next sections contains the display of the basic negotiation aspects, aiming at this PhD thesis, at the Department of Cultural Technology and Communication, in Aegean’s University. The followed structure begins with an introductory reference to the evolution of the 3d technology and the video-games, ending at their common progress in modern virtual world. They are being described the dimensions of a virtual world, that had the same reactions with those, which are featured in its modern form. Furthermore, there are apposed data, presenting the current situation, focalizing at the field of 3d technology of a modern gaming environment. The frame is set, from the beginning, in technological terms, in order to give clear analysis of a relational model between the virtual- in the broad sense- and the virtual in modern entertainment packages. It is attempted a brief overview of the contemporary bibliography, quoting the most typical titles, while at the same time, the basic ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37584
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37584
ND
37584
Εναλλακτικός τίτλος
Virtual worlds: exploring issues of the modern gaming machines of photorealism in the lighting field and impact on the user of a game
Συγγραφέας
Γιακαλάρας, Μάριος (Πατρώνυμο: Μανουήλ)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Σαμπανίκου Ευαγγελία
Παπαγεωργίου Δημήτριος
Σταυράκης Μόδεστος
Κυριακουλάκος Παναγιώτης
Καβακλή Ευαγγελία
Αναγνωστόπουλος Χρήστος-Νικόλαος
Στάθη Ειρήνη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Τεχνολογία; Αλληλεπίδραση; Στερεοσκοπική εικόνα; Προγράμματα προσομοίωσης; Μηχανές γραφικών; Βιντεοπαιχνίδια; Εμβύθιση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
263 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)