Συμπεριφορές μαθητών γυμνασίου κατά την εφαρμογή σύγχρονων διδασκαλιών που αξιοποιούν ψηφιακά φύλλα εργασίας: παράμετροι που επιδρούν στην υλοποίηση: τα ψηφικά φύλλα εργασίας ως παράγοντας ένταξης των ΤΠΕ στην καθημερινή διδακτική πράξη
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία ερευνάται ο βαθμός στον οποίο Ψηφιακά Φύλλα Εργασίας (ΨΦΕ) συγκεκριμένης δομής μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την ένταξη των ΤΠΕ στην καθημερινή διδασκαλία. Η έρευνα εστιάζει στην καθημερινή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο υφιστάμενο πλαίσιο του ελληνικού δημόσιου γυμνασίου σε δύο διαφορετικά περιβάλλοντα διδασκαλίας από άποψη υποδομής ΤΠΕ: σε τάξεις όπου όλοι οι μαθητές διαθέτουν υπολογιστή και σε τάξεις όπου απλά υπάρχει ένα σύστημα Η/Υ-βιντεοπροβολέα. Η Έρευνα διήρκησε τέσσερα (4) συνεχόμενα σχολικά έτη κι αντλεί δεδομένα από σαράντα-δύο (42) τμήματα μαθητών, από όλες τις τάξεις του γυμνασίου και από όλα τα διδακτικά αντικείμενα των φυσικών επιστημών (Φυσική, Χημεία, Βιολογία και Γεωγραφία-Γεωλογία). Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα ΨΦΕ μπορούν να παρακάμψουν τα περισσότερα από τα γνωστά στην ένταξη των ΤΠΕ «εμπόδια», να προσφέρουν εύκολη πρόσβαση στις ΤΠΕ σε διδάσκοντες και μαθητές και κατά αυτόν τον τρόπο να διευκολύνουν την ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
In this study, we examine the degree to which the Digital Worksheets (DWSs) of a specific structure can be used as an effective tool towards the ICT integration in the daily teaching practice. The study focuses on the every-day teaching of science in the existing context of the Greek Lower Secondary School (Gymnasium) in two different teaching environments, in classrooms where “1 to 1” teaching environment was possible and in classrooms equipped with a single “computer-projector” system. The study lasted four (4) consecutive school years and draws data from forty-two (42) student classes, from all three Gymnasium grades (13, 14 and 15) and from all four science subjects (Physics, Chemistry, Biology and Geology). The results show that such DWSs can overcome most of the known “barriers” to the ICT integration and provide easy access to the ICTs for teachers and students. By doing so, they facilitate the access of teachers and students to most of the benefits the ICTs can offer to the tea ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.41 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.