Πρόταση αναμόρφωσης του αναλυτικού προγράμματος της σχολικής θρησκευτικής αγωγής στο γενικό λύκειο με βάση δεδομένα έρευνας δράσης
Περίληψη
Αντικείμενο της έρευνας αποτελεί η αξιολόγηση της διδακτικής πρακτικής των θεολόγων εκπαιδευτικών του σημερινού Ελληνικού Ενιαίου Λυκείου, όσο αφορά τη θρησκευτική αγωγή. Μια αξιολόγηση που έχει ως βάση την επικοινωνιακή προσέγγιση που εφαρμόζουν οι διδάσκοντες κατά τη διδασκαλία, με σκοπό τη βελτίωση, τόσο των ίδιων όσο και των Αναλυτικών Προγραμμάτων (στο εξής: ΑΠ), καθώς και των βιβλίων και διδακτικών μεθόδων που χρησιμοποιούνται. Αναφερόμαστε βέβαια σε μια διαμορφωτική και διαρκή αξιολόγηση που συνεπάγεται και προϋποθέτει την κατανόηση και βελτίωση διδακτικών πρακτικών από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στην έρευνα. Η βελτίωση αυτή επεκτείνεται και σε άλλους παράγοντες της εκπαιδευτικής διαδικασίας: διδάσκοντες, μαθητές, ΑΠ, εγχειρίδια, διδακτικές μεθόδους κ.α. Εν τέλει, σκοπός της έρευνάς μας, καθίσταται η διαμόρφωση μιας πρότασης με τις βασικές αρχές του ΑΠ για τη θρησκευτική αγωγή, που να βελτιώνει τη μαθησιακή διαδικασία. Με την έρευνα αυτή θέλουμε να προτείνου ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (43.91 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.