Η διδασκαλία του μαθήματος της ελληνικής γλώσσας για το δημοτικό σχολείο ως δημιουργική διαδικασία μάθησης και έκφρασης
Περίληψη
Η εργασία αυτή αναλύει διεξοδικά την πολύπτυχη έννοια της δημιουργικότητας και τις αρχές που την διέπουν, σε αναφορά με τη διδακτική του μαθήματος της ελληνικής γλώσσας στο χώρο της δημ. εκπαίδευσης. Υποστηρίζει με τεκμηριωμένες θέσεις την άποψη ότι μόνο με τη δημιουργική μάθηση και έκφραση του γλωσσικού μαθήματος ο μαθητής μπορεί να αναπτυχθεί γλωσσικά, ξεδιπλώνοντας όλες τις πνευματικές και ψυχοσωματικές του δυνάμεις ατομικά, κοινωνικά και πολύπλευρα. Με δημιουργικές τεχνικές μέσα από την τέχνη, το παιχνίδι, τη φαντασία, τη δημιουργική σκέψη και την ελεύθερη έκφραση στη διδασκαλία της γλώσσας, όπως και σε κάθε άλλο γνωστικό αντικείμενο, ο μαθητής μπορεί να μαθαίνει ευχάριστα, ενεργητικά και με ενδιαφέρον, ώστε να αντιπαλέψει τη σχολική ρουτίνα και την τυπολατρία των διαδικασιών που βαραίνουν το σχολικό θεσμό. Άλλωστε, όπως αναλύεται στην εργασία, η δημιουργικότητα ως ιστορικό φαινόμενο της νεότερης παιδαγωγικής και ως αντικείμενο έρευνας της νεότερης επιστήμης συνιστά ένα κρίσιμο ποι ...
περισσότερα
![]() | Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά |
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.