Η οικοδόμηση των γεωμετρικών εννοιών κατά τη μετάβαση από το δημοτικό στο γυμνάσιο
Περίληψη
Η παρούσα ερευνητική εργασία μελετά την οικοδόμηση των γεωμετρικών εννοιών κατά τη χρονική περίοδο της μετάβασης των μαθητών και μαθητριών από το δημοτικό στο γυμνάσιο. Θα τη χαρακτηρίζαμε ως διαχρονική μελέτη (longitudinal study) αφού η διερεύνηση του θέματός μας βασίστηκε κυρίως στην παρουσία μας μέσα σε σχολικές τάξεις πέμπτης και έκτης δημοτικού καθώς και σε σχολικές τάξεις πρώτης γυμνασίου όπου διδάσκονταν οι γεωμετρικές έννοιες. Ακολουθήσαμε, ουσιαστικά, τους μαθητές και τις μαθήτριες στην εκπαιδευτική τους πορεία από το δημοτικό στο γυμνάσιο ώστε κάτω από το πλαίσιο μίας εθνογραφικής προσέγγισης και καταγραφής να απαντήσουμε στα ερευνητικά μας ερωτήματα. Για τις ανάγκες της έρευνάς μας χρησιμοποιήθηκαν η μη συμμετοχική παρατήρηση των σχολικών τάξεων, η συμμετοχική μας παρατήρηση - κατά την εξέλιξη διδακτικής παρέμβασης - στην έκτη τάξη του δημοτικού και στην πρώτη του γυμνασίου, ερωτηματολόγια και συνεντεύξεις στους μαθητές και τις μαθήτριες καθώς και ερωτηματολόγια για εκπαιδευ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (162.38 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.