Η διερεύνηση της διαδραστικής διαφήμισης στο διαδίκτυο με βάση το υπόδειγμα επεξεργασίας πιθανότητας (Elaboration Likelihood Model)
Περίληψη
Η χρήση του διαδικτύου είναι εμφανής σε όλους τους τομείς την ανθρώπινης δράσης. Η αλληλεπίδραση (interactivity) είναι εκείνο το χαρακτηριστικό που το διαφοροποιεί από τα παραδοσιακά μέσα και φαίνεται να το κάνει ένα περισσότερο ελκυστικό κανάλι προβολής. Είναι ευρέως αποδεκτό από την ακαδημαϊκή κοινότητα ότι τα ευρήματα που αφορούν στην επίδραση της διαδραστικότητας στην αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης είναι αντιφατικά και αντικρουόμενα. Μία σειρά ερευνητικών προσπαθειών καταδεικνύει τα ευεργετήματα της διαδραστικότητας στην διαδικτυακή διαφήμιση. Ωστόσο, άλλοι ερευνητές υπογραμμίζουν τις αρνητικές εκφάνσεις της. Πρόσφατες έρευνες έχουν προτείνει ορισμένες μεταβλητές, ως ρυθμιστικούς παράγοντες (moderators) της διαδραστικότητας στην αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης (π.χ. ο βαθμός εξοικείωσης του επισκέπτη με το διαδίκτυο και τη χ=university">Ίδρυμα
>
περισσότερα
Η διερεύνηση της διαδραστικής διαφήμισης στο διαδίκτυο με βάση το υπόδειγμα επεξεργασίας πιθανότητας (Elaboration Likelihood Model)
Περίληψη
Η χρήση του διαδικτύου είναι εμφανής σε όλους τους τομείς την ανθρώπινης δράσης. Η αλληλεπίδραση (interactivity) είναι εκείνο το χαρακτηριστικό που το διαφοροποιεί από τα παραδοσιακά μέσα και φαίνεται να το κάνει ένα περισσότερο ελκυστικό κανάλι προβολής. Είναι ευρέως αποδεκτό από την ακαδημαϊκή κοινότητα ότι τα ευρήματα που αφορούν στην επίδραση της διαδραστικότητας στην αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης είναι αντιφατικά και αντικρουόμενα. Μία σειρά ερευνητικών προσπαθειών καταδεικνύει τα ευεργετήματα της διαδραστικότητας στην διαδικτυακή διαφήμιση. Ωστόσο, άλλοι ερευνητές υπογραμμίζουν τις αρνητικές εκφάνσεις της. Πρόσφατες έρευνες έχουν προτείνει ορισμένες μεταβλητές, ως ρυθμιστικούς παράγοντες (moderators) της διαδραστικότητας στην αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης (π.χ. ο βαθμός εξοικείωσης του επισκέπτη με το διαδίκτυο και τη χiv class="spanmiddle2">Διαβάστε τη διατριβή (Online)
t: 600;font-size: check2">
Η ass="form-check-input" type="checkbox" id="areTermsAccepted" name="termsAccepted">
Περίληψη
Η χρήση του διαδικτύου είναι εμφανής σε όλους τους τομείς την ανθρώπινης δράσης. Η αλληλεπίδραση (interactivity) είναι εκείνο το χαρακτηριστικό που το διαφοροποιεί από τα παραδοσιακά μέσα και φαίνεται να το κάνει ένα περισσότερο ελκυστικό κανάλι προβολής. Είναι ευρέως αποδεκτό από την ακαδημαϊκή κοινότητα ότι τα ευρήματα που αφορούν στην επίδραση της διαδραστικότητας στην αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης είναι αντιφατικά και αντικρουόμενα. Μία σειρά ερευνητικών προσπαθειώνp style="text-align:left;margin-top:10px;padding-left: 10px;">Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
της. Πρόσφατες έρευνες έχουν προτείνει ορισμένες μεταβλητές, ως ρυθμιστικούς παράγοντες (moderators) της διαδραστικότητας στην αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης (π.χ. ο βαθμός εξοικείωσης του επισκέπτη με το διαδίκτυο και τη χρήση του). Η παρούσα διατριβή επιχειρεί να διαφωτίσει τα αντικρουόμενα ευρήματα προτείνοντας δύο μεταβλητές ως δύο ρυθμιστικούς π ...Περίληψη σε άλλη γλώσσα
In the evolving arena of mediated communication technology such as the Internet, the interactivity becomes one of the most valuable features that enables two-way communication. It is generally accepted that the findings regarding the effects of interactivity on the web advertising are mixed. A number of studies have proposed the positive effects of the interactivity construct on the advertising effectiveness mainly in terms of attitude formation. However, another line of literature underlines the negative aspect of interactivity in the online environment. Recent studies have proposed a number of variables that appear to moderate the online advertising effectiveness (such as expected interactivity, usage experience and task involvement). The present dissertation examines the product involvement and the motivation (personal involvement) as factors that moderate the effectiveness of an interactive website under the light of the Elaboration Likelihood Model (ELM) theory. Following previous ...