Η επίδραση διαφορετικών μεθόδων εξάσκησης αντιληπτικών ικανοτήτων στην απόκτηση αντιληπτικής εμπειρογνωμοσύνης στην αντιπτέριση
Περίληψη
Σκοπός της έρευνας ήταν να εξετάσει την επίδραση της έκδηλης και άδηλης μορφής μάθησης στην απόκτηση αντιληπτικής εμπειρογνωμοσύνης σε υψηλής και χαμηλής πολυπλοκότητας φάσεις παιχνιδιού στην αντιπτέριση σε αρχάρια άτομα. Το δείγμα αποτέλεσαν 80 φοιτητές του Α.Π.Θ. και χωρίστηκαν τυχαία σε 4 ομάδες (έκδηλη, άδηλη, ψευδό-πειραματική, ελέγχου). Οι τρεις ομάδες ακολούθησαν πρόγραμμα εξάσκησης αντιληπτικών ικανοτήτων διάρκειας 12 προπονητικών μονάδων. Πραγματοποιήθηκε αρχική, τελική και μέτρηση διατήρησης. Αξιολογήθηκαν τρεις αντιληπτικές ικανότητες: α) ικανότητα πρόβλεψης, β) ικανότητα λήψης απόφασης και γ) επιλεκτική προσοχή με εργαστηριακά τεστ σε προσομοιωμένες συνθήκες. Οι εξαρτημένες μεταβλητές ήταν η ορθότητα της απάντησης και ο χρόνος αντίδρασης με απόκριση των άνω και κάτω άκρων, ενώ για την επιλεκτική προσοχή αξιολογήθηκε μόνο η ορθότητα της απάντησης. Πραγματοποιήθηκε μικτή παραγοντική ανάλυση διακύμανσης three way Anova (4 ομάδες Χ 2 πολυπλοκότητα συνθήκης Χ 3 μετρήσεις) με επα ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The purpose of this study was to examine the effectiveness of implicit and explicit learning methods in the acquisition process of perceptual expertise in novice people, in low and high complexity situations in the field of badminton. Participants were 80 students from Aristotelian University of Thessalonica and they were divided randomly in four equal groups (explicit, implicit, placebo, control group). Training consisted of 12 practice units’ followed by the three experimental groups. There was a pretest, a posttest after the intervention of the training protocol and retention test 2 weeks later. All participants were evaluated in three perceptual skills: a) anticipation skill, b) decision making ability and c) selective attention ability in laboratory test under simulated conditions. Dependent variables were the response accuracy and reaction time in upper and lower limb related tasks. Additionally, selective attention was evaluated through upper limb response accuracy. A mixed thre ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.55 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.