Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της χρήσης του Η/Υ στη μάθηση των κινητικών δεξιοτήτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Περίληψη
Σκοπός αυτής της εργασίας ήταν η εξέταση της αποτελεσματικότητας τριών μεθόδων διδασκαλίας, της παραδοσιακής διδασκαλίας (ΤΙ), της διδασκαλίας με την βοήθεια υπολογιστή (CAI), και της μεικτής διδασκαλίας (MI), στη μάθηση τριών αθλητικών δεξιοτήτων. Αυτές ήταν α)η "πάσα με τα δάχτυλα' στο άθλημα της πετοσφαίρισης, β)το "σουτ σε στάση" στο άθλημα της καλαθοσφαίρισης και γ)το "άλμα σε μήκος" στο άθλημα του κλασικού αθλητισμού. Μελετήθηκαν τα αποτελέσματα στις δοκιμασίες γνώσης και δεξιότητας μαθητών οι οποίοι συμμετείχαν σε μια περίοδο διδασκαλίας. Οι συμμετέχοντες ήταν 144 μαθητές γυμνασίου της πρώτης και δευτέρας τάξης, που τυχαία κατανεμήθηκαν σε μια από τις τρεις ομάδες διδασκαλίας: α)TI, β)CAI, και γ)MI. Κάθε ομάδα ασκήθηκε για εννιά 40-λεπτες περιόδους διδασκαλίας. Κάθε περίοδος εξάσκησης χωρίστηκε σε 4 τμήματα: α)5 λεπτά προθέρμανσης, β)15 λεπτά θεωρητικής διδασκαλίας, γ)15 λεπτά πρακτικής εξάσκησης, και δ)5 λεπτά αποθεραπείας και κριτικής του μαθήματος. Στην αρχή και στο τέλος της ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The purpose of this study was to determine the effect of traditional instruction (TI), computer-assisted instruction (CAI), and a mixed method (MI) on learning the skills of setting in volleyball, of shooting in basketball and the long jump in track and field, by comparing the knowledge and skill test scores of high school students following an instructional period. The participants were 144 high school students of first and second grade who were randomly assigned to one of three teaching method groups: a)TI, b)CAI, and c)MI. Each group received nine 40-min periods of instruction, including 5-10 min warm-up time, on successive and separate days. Each 40-min period was divided into 4 sections: a)5 min warm-up, b)15-min instructional time, c)15-min main practice time and d)5-min cool dawn and review. At the beginning and at the end of this study the groups received a 10-item multiple choice knowledge test, a skill test and an attitude questionnaire. The result indicated that: a)the mixed ...
περισσότερα
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά |
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.