Σύμπλοκα του Cu(II) και Mn(II) με φαινοξυαλκανοϊκά οξέα και μεταλλοκορονοειδείς ενώσεις του Ni(II)
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Complexes of Mn(II) and Cu(II) with phenoxyalkanoic herbicides as ligands as wellas metallacrowns of Ni(II) hosting herbicides were prepared and characterized. The herbicidesligands L 2,4-DP, MCPA, 2,4,5-T, 2,4-D and 2,3-D have the characteristic existence of thecarboxylato group. All complexes were characterized spectroscopically (IR, UV-Vis, EPR),analytically and magnetically.Mn(II) complexes have the general type [Mn(L)2(H2O)2]n. In these complexes, thecarboxylate group of the ligands is coordinated in a bidentate bridging mode. The crystalstructure of the 2-dimensioned complex [Mn(MCPA)2(H2O)2]n was determined with X-Ray.This complex shows weak antiferromagnetic behavior.Cu(II) complexes have the general types Cu(L)2(MeOH)2 or Cu2(L)4(MeOH)2,Cu(L)2(L')(H2O), [Cu(L)(L')2]Cl and Cu2(L)4(bipyam)2, where L': a heterocyclic N-donorligand (bipy, phen, bipyam). In complex Cu2(2,3-D)4(MeOH)2, the carboxylate group of theligand 2,3-D is coordinated in a bidentate bridging mode, in complexes ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.78 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.