Η δυναμική της πλοκής στο μυθιστορηματικό έργο για παιδιά και νέους της Katherine Paterson και της Λότης Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου: συγκριτική προσέγγιση
Περίληψη
[…] Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με τη δυναμική της πλοκής στα μυθιστορήματα δύο καταξιωμένων και πολυδιαβασμένων συγγραφέων της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους, μίας Ελληνίδας και μίας Αμερικανίδας, της Λότης Πέτροβιτς – Ανδρουτσοπούλου (1937) και της Katherine Paterson (1932). Με τον όρο «δυναμική της πλοκής» αναφερόμαστε στην ένταση και την εγκαρδιότητα που αναπτύσσονται, όταν ο σωστός νεαρός αναγνώστης και ένα βιβλίο συναντηθούν την κατάλληλη στιγμή. Αυτό δείχνει ότι οι ιστορίες αγγίζουν κάποιες βαθύτερες ανάγκες του αναγνώστη και στόχος μας είναι να προσεγγίσουμε αυτές τις ανάγκες αλλά κυρίως τους παράγοντες που εξασφαλίζουν στις ιστορίες τη συγκεκριμένη δυναμική. Θεωρώντας πολύ σημαντικό όχι μόνο τον τρόπο που κατασκευάζεται η πλοκή του κάθε λογοτεχνήματος, αλλά και το γιατί η πλοκή προκαλεί το ενδιαφέρον του αναγνώστη, το θεωρητικό πλαίσιο που θα στηρίξουμε την έρευνά μας δε θα περιοριστεί σε μία θεωρία, αλλά στον συνδυασμό δύο θεωριών, της κειμενοκεντρικής και της αρχ ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.75 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.