Ο ρόλος της θεωρίας της ασυμμετρίας και αρρητότητας στην ανάπτυξη αρτιότερης επιστημονικής γνώσης και η συμβολή της στο περιεχόμενο και τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Περίληψη
Στόχοι διατριβής: α. Η μελέτη της θεωρίας των ασύμμετρων μεγεθών και των άρρητων αριθμών και ο ρόλος της στην ανάπτυξη επιστημονικής γνώσης διαχρονικά μέχρι την αυστηρή θεμελίωση του R. β. Η έρευνα των ρητών προσεγγίσεων άρρητων αριθμών για μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και οι τρόποι με τους οποίους μπορούν να γίνουν κατανοητοί. γ. Η ανίχνευση των γνώσεων των μαθητών για το σύνολο R. Η έρευνα των τυπικών και διαισθητικών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν στην αναγνώριση άρρητων αριθμών και τη σχέση τους με την ασυμμετρία μεγεθών. Μεθοδολογία: Χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια για να ανιχνεύσουν: (i) Την τυπική γνώση του δείγματος σχετικά με τους πραγματικούς αριθμούς, (ii) Την διαισθητική τους στάση προς τη φύση της έννοιας του απείρου και τη λειτουργία της μέτρησης, (iii) Την αντίληψή τους ως προς τη γεωμετρική ερμηνεία των ασύμμετρων λόγων με την αρρητότητα. Αποτελέσματα: - Η έννοια του πραγματικού αριθμού δεν είναι πλήρως κατανοητή από τους μαθητές, ως αποτέλεσμα της περιορισμένης ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The thesis aims: a. To review the literature that contributed to the development of the theory of incommensurable magnitudes and irrational numbers and its role in development of scientific knowledge down the foundation of real numbers (R). b. To develop an approach of understanding the irrational number approximations for high school students. c. To investigate high school students’ level of knowledge on real numbers, formal and intuitive difficulties in understanding irrational numbers and their relation with incommensurable magnitudes. Methods: Questionnaires were used to find: (i) Students’ basic knowledge on real number. (ii) Students’ intuitive attitude, regarding the concept of infinity and the function of measurement. (iii) Students’ perception in relation to geometrical interpretation of incommensurable ratio with irrationality. Conclusions: -The analytic programs for mathematics of secondary education do not promote the basic knowledge of numerical system. As a result of this ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (5.03 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.