Επιδημιολογική διερεύνηση των εργατικών ατυχημάτων στο στρατό ξηράς συγκριτικά με τον γενικό πληθυσμό Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
Περίληψη
Σκοπός: ήταν η διερεύνηση των παραγόντων κινδύνου ατυχήματος και της σχέσης μεταξύαντιληπτού και πραγματικού κινδύνου για εργατικό ατύχημα στο εργασιακό περιβάλλονστο Στρατό Ξηράς.Υλικό – μέθοδος: Πρόκειται για μελέτη «ασθενών-μαρτύρων». Οι συμμετέχοντες ήτανστρατιωτικό προσωπικό του διαμερίσματος του Έβρου. =ς ασθενείς (Ν=250) ορίστηκανάτομα από το στρατιωτικό προσωπικό που είχαν ατύχημα την ώρα της εργασίας. Μάρτυρες(Ν=300) αποτέλεσαν ένα απλό τυχαίο δείγμα, που στρωματοποιήθηκε κατά ηλικία από τονπληθυσμό του στρατού.Αποτελέσματα: Στρατεύσιμοι οπλίτες OR=3.8, 2.21 έως 6.58, p<0.001) και επαγγελματίεςοπλίτες (OR=2.2, 1.28-3.75, p=0.004) είχαν σε μεγαλύτερη συχνότητα ατύχημα σε σχέση μετους αξιωματικούς. Ο βαθμός της αντίληψης του κινδύνου που οφείλεται σε ηλεκτρικέςεγκαταστάσεις (OR = 2.8, 1.81 - 4,18, p <0.001), στο φωτισμό (ΟR = 2.6, 1.74 – 3.97, p<0.001), στις πτώσεις (ΟR = 2.9, 1.61 – 5.13, p <0.001) και την ανεπαρκή σήμανσηασφάλειας (OR = 3.3, 1.99 – 5.49, p <0.001) συσχετίστηκα ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Aim: The purpose of this study was to investigate risk factors for occupational accidentsand the relationship between perceived and actual risk of occupational accidents in Greeksoldiers.Method: A case-control study was conducted of military personnel in Evros county inGreece. Cases (n=250) were defined as enlisted personnel having had an accident at workand the control series (n=300) comprised of a simple random sample, stratified by age fromthe army population.Results: Conscripted soldiers (OR=3.8, 2.21 to 6.58, p<0.001) and professional soldiers(OR=2.2, 1.28-3.75, p=0.004) had higher frequency of occurrence of accidents incomparison to army officers. The degree of risk perception due to electrical facilities(OR=2.8, 1.81-4.18, p<0.001), light (ΟR=2.6, 1.74-3.97, p<0.001), falls (ΟR=2.9, 1.61-5.13,p<0.001) and inadequate safety signs (OR=3.3, 1.99-5.49, p<0.001) were associated withincreased frequency of occurrence of accident. Regression analysis demonstrated asignificant relationsh ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.49 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
![](/eadd/image/spinner.gif)
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
![](/eadd/image/spinner.gif)
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
![](/eadd/image/spinner.gif)
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
![](/eadd/image/spinner.gif)
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.