Η χρήση μοντέλων από την ιστορία της επιστήμης για την ανίχνευση και το μετασχηματισμό βιωματικών νοητικών παραστάσεων των μαθητών στο πεδίο της οπτικής: διδακτική προσέγγιση

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/25743
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/25743
ND
25743
Εναλλακτικός τίτλος
Using scientific models from history of ecience for the tracing and the transformation of students' repressentations in the field of optics
Συγγραφέας
Δέδες, Χρήστος (Πατρώνυμο: Γρηγόριος)
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Εξεταστική επιτροπή
Ραβάνης Κωνσταντίνος
Κουμαράς Παναγιώτης
Ζόγκζα Βασιλική
Κουλαΐδης Βασίλειος
Χατζηνικήτα Βασιλεία
Κολιόπουλος Δημήτριος
Μπαγάκης Γεώργιος
Λέξεις-κλειδιά
Διδακτική φυσικών επιστημών; Ιστορία επιστημών; Βιωματικές νοητικές παραστάσεις μαθητών; Οπτική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
246 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)