Ανάπτυξη πρότυπου προσομοίωσης για την πρόβλεψη κα τη διαχείριση έκτακτων συμβάντων σε δίκτυα αυτοκινητοδρόμων
Περίληψη
Η Οδική Ασφάλεια αποτελεί πεδίο ερευνητικού ενδιαφέροντος για μηχανικούς κατά τις τελευταίες δεκαετίες. Ανεξάρτητα από τις εφαρμοζόμενες μεθόδους προτυποποίησης, σημαντικός παράγοντας ανακρίβειας πρότερων διερευνήσεων είναι η ομαδοποίηση δεδομένων. Ωστόσο, οι περισσότεροι αυτοκινητόδρομοι είναι πλέον εξοπλισμένοι με συστήματα παρακολούθησης, τα οποία καθιστούν διαθέσιμα μη ομαδοποιημένα κυκλοφοριακά δεδομένα. Η διαθεσιμότητα των δεδομένων αυτών δεν έχει επαρκώς αξιοποιηθεί ερευνητικά. Στόχος της διατριβής είναι η αξιοποίηση των κυκλοφοριακών δεδομένων αυτοκινητοδρόμων που συλλέγονται σε πραγματικό χρόνο κατά τη στιγμή εκδήλωσης του ατυχήματος. Για αυτό το σκοπό, μελετήθηκε η επίδραση διάφορων κυκλοφοριακών παραμέτρων στον τύπο οδικού ατυχήματος, αλλά και στο επίπεδο σοβαρότητας τραυματισμού των επιβαινόντων. Παράλληλα, ελήφθησαν υπόψιν παράγοντες σχετιζόμενοι με το περιβάλλον και τη γεωμετρία. Εφαρμόστηκαν μοντέλα probit σε τετραετή δεδομένα συμβάντων από το κοινό τμήμα των αυτοκινητόδ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Research on road safety has been of great interest to engineers and planners for decades. Regardless of modeling techniques, a serious factor of inaccuracy - in most past studies - has been data aggregation. Nowadays, most freeways are equipped with continuous surveillance systems making disaggregate traffic data readily available; these have been used in few studies. In this context, the main objective of this dissertation is to capitalize highway traffic data collected on a real-time basis at the moment of accident occurrence in order to expand previous road safety work and to highlight potential further applications. To this end, we first examine the effects of various traffic parameters on type of road crash as well as on the injury level sustained by vehicle occupants involved in accidents, while controlling for environmental and geometric factors. Probit models are specified on 4-years of data from the A4-A86 highway section in the Ile-de-France region, France. Empirical findings ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.79 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.