Δυναμικό πλαίσιο ομοιογενούς δημοσίευσης και αναζήτησης σημασιολογικά εμπλουτισμένων υπηρεσιών ιστού
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Web service technology extends the existing web infrastructure by transforming it from a repository of documents to a source of services. As the number of web services increases, the provision of the appropriate service publication and discovery framework is of paramount importance for exploiting the full potential of the web service technology. Various solutions to this problem have been proposed which, apart from their offered advantages, suffer from the following disadvantages: (i) most of them are syntactic-based leading to poor precision and recall, (ii) they are not scalable to large numbers of services and (iii) they are incompatible, thus yielding in cumbersome service publication and discovery. In this thesis, we present PYRAMID-S (A Peer to peer dYnamic fRAmework for seaMless PublicatIon and Discovery of Semantic Web Services) which is a framework that addresses these disadvantages by providing a scalable framework for unified publication and discovery of semantically enhance ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (7.12 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.