Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΨΗΦΙΔΩΤΟΥ
Περίληψη
ΜΕ ΒΑΣΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΘΗΚΕ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ. Η ΑΝΑΛΥΣΗΤΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΩΝ ΗΤΑΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ, ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ PIAGET. ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ. Η ΑΝΑΛΥΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΩΝ ΗΤΑΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ, ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΗΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ RIAGET. ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ Η ΔΙΑΣΑΦΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ. ΑΛΛΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΘΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΨΗΦΙΔΩΤΟΥ. ΑΚΟΜΗ, Η ΕΚΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ, Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΣΕ ΤΕΧΝΗ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΔΕΙΞΑΝ: 1) Η ΕΠΑΦΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΥΛΙΚΑ'Η Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ, 2) ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΦΑΣΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΝΟΗΣΕΩΝ, 3) ΕΔΕΙΞΑΝ ΥΨΗΛΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ. 4) ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ Α ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
INVESTIGATION INTO THE PROCESS OF DEVELOPMENT OF THE CREATIVE AND ARTISTIC SKILLS OF PRESCHOOL CHILDREN WAS CONDUCTED THROUGH OBSERVATIONAL STUDIES. QUALITATIVE ANALYSIS OF THESE OBSERVATIONS WAS MADE, SIMILAR TO PIAGET'S METHODOLOGY. THE MAIN AIM WAS TO CLARIFY THE CHILDREN'S CREATIVE AND ARTISTIC PROCESSES WHILE THEY WERE ACTUALLY CONSTRUCTING ART. ANOTHER AIM WAS TO DETERMINE THEIR LEVEL OF UNDERSTANDING OF TRADITIONAL METHODS OF THE ART OF MOSAICS. ALSO, IT AIMED ATEXPOSING CHILDREN TO THE SOURCES OF THE RAW MATERIALS WITH THE MANIPULATION AND TRANSFORMATION OF THESE MATERIALS INTO ART. RESULTS SHOWED: 1) SATISFACTION WAS DERIVED FROM THE MANIPULATION AND USE OF MATERIALS, 2) WIDE RANGE OF CREATIVE THOUGHT PROCESSES AND ACTIONS WERE OBSERVED, 3) CHILDREN HAD HIGH AESTHETIC INTEREST AND AN APPRECIATION OF ART, AND 4) A SYSTEMATIC SYMMETRICAL AND BALANCED METHOD OF CONSTRUCTION WAS OBSERVED, WHICH WE CALLED "SEGMENTED PATTERN CONSTRUCTION".
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (18.11 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.