Διερεύνηση των παραγόντων που διαμορφώνουν την αντίληψη των εκπαιδευτών ενηλίκων σχετικά με τη λειτουργία τους: η περίπτωση των συμβούλων-καθηγητών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Εκπαίδευση Ενηλίκων» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

Περίληψη

Η διατριβή αυτή συνεισφέρει στον προβληματισμό σχετικά με τους παράγοντες που διαμορφώνουν την αντίληψη των συμβούλων-καθηγητών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου αναφορικά με τη λειτουργία τους ως εκπαιδευτές ενηλίκων. Ο γενικός ερευνητικός προβληματισμός της διατριβής εντοπίζεται στον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνεται σε έναν σύμβουλο-καθηγητή η αντίληψη που έχει για τη λειτουργία του ως εκπαιδευτής ενηλίκων. Περισσότερο εξειδικευμένα το κεντρικό ερώτημα της έρευνας εστιάζεται στο εάν και σε ποιο βαθμό επηρεάζεται και τελικά νομιμοποιείται, η εκπαιδευτική λειτουργία ενός εκπαιδευτή ενηλίκων από το βιογραφικό του παράδειγμα. Στην προσπάθεια μας να διερευνηθεί το παραπάνω ερώτημα απευθυνθήκαμε στους ίδιους τους συμβούλους-καθηγητές αναζητώντας στον βίο τους στοιχεία που θα μπορούσαν να αποτελούν διαμορφωτικούς παράγοντες ως προς την αντίληψη που έχουν για τη λειτουργία του εκπαιδευτή ενηλίκων. Η διαδικασία με την οποία παράχθηκαν οι βιογραφίες που αναλύθηκαν στη διατριβή αυτή, είναι η ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This dissertation describes a biographical research methodology, which is contributing to the general inquiry of the factors that form the perception of the tutors-counselors of the Hellenic Open University regarding their role as adult educators. Our broad research question is situated in identifying the means by which a tutor-counsellor shapes his/her perception about his/her role. More specifically our research question is focused on whether the biographical paradigm of an educator influences and validates his/her role. To explore the aforementioned question we contacted a purposeful sample of fifteen tutors-counselors, to research in their biography elements that could be characterized as formative factors concerning their perception about their role as adult educators. The principal method of collection of our data was through the implementation of thematic biographical interviews. The resulted biographies were reconstructed and analysed using the holistic content narrative analys ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21919
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21919
ND
21919
Εναλλακτικός τίτλος
Researching the factors which form the perception of adult educators regarding their role: the tutors-counselors in the postgraduate program "Adult Education" of the Hellenic Open Univerity
Συγγραφέας
Κουλαουζίδης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Αρχιμήδης)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Παληός Ζαχαρίας
Κόκκος Αλέξιος
Μακράκης Βασίλειος
Δαμανάκης Μιχαήλ
Χιωτάκης Στυλιανός
Παναγιωτόπουλος Νικόλαος
Πρόκου Ελένη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Κοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση ενηλίκων; Λειτουργία του εκπαιδευτή ενηλίκων; Βιογραφική μέθοδος; Εκπαιδευτική βιογραφία; Αφηγηματική ανάλυση; Χειραφετικός εκπαιδευτής; Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
322 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)