Η επίδραση της παραμέτρου "συμπεριφορά" στην αλληλεπίδραση χρήσεων γης και μεταφορών

Περίληψη

Η αλληλεπίδραση χρήσεων γης και μεταφορών αποτελεί ένα διαχρονικά επίκαιρο ερευνητικό πεδίο και συνοψίζεται στις προσπάθειες των επιστημόνων-ερευνητών να βρουν τη σχέση αιτίου-αιτιατού, να εντοπίσουν και να κατανοήσουν τις συνιστώσες της αλληλεπίδρασης, να ξεφύγουν από τα συνθετικά (aggregated) πρότυπα ανάλυσης και να εισέλθουν σε περισσότερο αποσυνθετικά (disaggregated) - κατά το δυνατό εξατομικευμένα - πρότυπα. Στο σημείο αυτό το διαχρονικά επίκαιρο αντικείμενο έρευνας αποκτά μία νέα διάσταση και καθίσταται μεγαλύτερη πρόκληση: Η ανίχνευσή της συμπεριφοράς των εξατομικευμένων μονάδων (νοικοκυριά, μετακινούμενοι) και το πώς υπεισέρχεται στην αλληλεπίδραση χρήσεων γης και μεταφορών - πώς επηρεάζεται δηλ. από αυτή - διαμορφώνει τη σύγχρονη ερευνητική κατεύθυνση. Κλασσικές μέθοδοι διερεύνησης της αλληλεπίδρασης χρήσεων γης και μεταφορών αποτελούν οι συγκριτικές εμπειρικές διερευνήσεις τύπου μελετών «πριν και μετά» και τα ολοκληρωμένα μοντέλα χρήσεων γης-μεταφορών (Integrated Land Use - T ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The interaction between land use and transport forms a diachronically research field and summarizes the efforts of scientists to find the causal relations, to identify and understand the components of interaction and to move from aggregate to disaggregate approaches. Nowadays, this topic acquires a new dimension and becomes more challenging: The detection of individuals’ behavior and how it enters to the issue of land use-transport interaction is the modern research direction. Classical methods for this investigation are the comparative empirical "before and after' studies and the integrated land use-transport interaction models. Today, however, the framework for this integrated approach has not reached the desired degree of completeness, in order to produce a coherent behavioral basis for developing a model that incorporates the behavior of the housing and labor with the individuals’ travel behavior. This element is still the basis for consecutive investigation and consultation to the ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21583
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21583
ND
21583
Εναλλακτικός τίτλος
The influence of 'behavior' on land use - transport interaction
Συγγραφέας
Ζαχαράκη, Ελένη (Πατρώνυμο: Χαράλαμπος)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών, Συγκοινωνιακής Υποδομής, Διαχείρισης Έργων και Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής
Εξεταστική επιτροπή
Πιτσιάβα-Λατινοπούλου Μαγδαληνή
Γιαννόπουλος Γεώργιος
Νανιόπουλος Αριστοτέλης
Παπαϊωάννου Παναγιώτης
Μίντσης Γεώργιος
Μπάσμπας Σωκράτης
Ναθαναήλ Ευτυχία
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Αλληλεπίδραση χρήσεων γης και μεταφορών; Συμπεριφορά μετακινούμενων; Μοντέλα δομημένων εξισώσεων; Πυκνότητα κατοικίας; Ανάμιξη χρήσεων γης; Σχεδιασμός και νεο-παραδοσιακές γειτονιές; Δημόσιες συγκοινωνίες; Κατανομή κατά μεταφορικό μέσο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
vi, 248 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)