Η κρατική μέριμνα για τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών στη δυτεροβάθμια δημόσια εκπαίδευση κατά την περίοδο 1950-1990: συμβολή στην οργάνωση, τη διοίκηση και τα οικονομικά της εκπαίδευσης
Περίληψη
Κύριος στόχος της έρευνας είναι η διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο οργανώθηκεαπό το ΥΠΕΠΘ η διδασκαλία των Hévow Γλωσσών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσηκαι η συσχέτιση της διδασκαλίας των Ξένων Γλωσσών με την πολιτική, οικονομικήκαι κοινωνική διάσταση του ιστορικού γίγνεσθαι κατά την περίοδο 1950-1990.Δευτερεύων στόχος της παρούσας έρευνας είναι η προβολή ενός καινοτόμουερευνητικού μοντέλου , με βάση το οποίο θα εξετάζονται τα γνωστικά αντικείμεναπου περιλαμβάνονται στα σχολικά προγράμματα υπό το πρίσμα της παρέμβασης τηςκρατικής πολιτικής.Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε ήταν η Ανάλυση Περιεχομένου ή ΑνάλυσηΕγγράφων. Συγκεντρώθηκαν 216 νομοθετικά κείμενα , που εξέφραζαν την κρατικήμέριμνα για ης Ξένες Γλώσσες κατά την υπό συζήτηση περίοδο, καθώς επίσηςΕισηγητικές Εκθέσεις νόμο)ν, Πρακτικά Συνεδριάσεων της Βουλής , και πλήθοςκειμένων της σύγχρονης βιβλιογραφίας και δημοσιευμάτων ιστορικής τεκμηρίωσης..Τα βασικότερα συμπεράσματα της έρευνας συνοψίζονται στα εξής:1.Η διδασκαλία της Αγγλικής ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The main objective of this study is the proposal of an original research model, on thebasis of which, all subjects included in the school curricula can be approached,without ignoring the real reasons for the intervention of the state policy in theteaching of each subject. The case here deals, in particular, with the teaching ofForeign Languages in State Secondary Education.The methodological approach followed is Content Analysis, also known asDocumentary Analysis. Around 80% of the collected data comes from the Ministry ofEducation legal archives during the period 1950-1990. The rest of the material comesfrom indirect sources such as law introductory essays, parliamentary minutes andgeneral bibliography.The conclusions of this study are:l.The hegemony of the English against French was a result of broader politicalreasons.2.The teachers of English were underqualified and unsatisfactory in their job due tolack of appropriate studies and training.3.The Ministry of Education was the sole d ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (130.35 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.