Το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών της στατιστικής στο δημοτικό σχολείο και οι αντιλήψεις - γνώση, ερμηνεία και κατανόηση - των μαθητών/τριών των τελευταίων τάξεων για τις γραφικές απεικονίσεις των δεδομένων

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/20053
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/20053
ND
20053
Εναλλακτικός τίτλος
The statistics curriculum in promary school and the conceptions - knowkedge, comprehension - of students about graphical representations of data
Συγγραφέας
Μιχάλης, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
ΧΑΣΑΠΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Χατζηπαντελής Θεόδωρος
Μπαγιάτης Κωνσταντίνος
Μωυσίαδης Πολυχρόνης
Τζεκάκη Μαριάννα
Χαλατσής Αθανάσιος
Λαμπρινός Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Στατιστική; Διαχείριση δεδομένων; Αναλυτικό πρόγραμμα; Δημοτικό σχολείο; Γραφικές αναπαραστάσεις; Γραφήματα; Διαγράμματα; Κατανόηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
389 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)