Η επίδραση συνεργατικών δραστηριοτήτων με χρήση ασύρματου τεχνολογικού περιβάλλοντος στη μάθηση εννοιών χώρου: η περίπτωση δραστηριοτήτων χρήσης χαρτών από παιδιά προσχολικής ηλικίας
					
				Περίληψη
Πολλοί ερευνητές έχουν αμφισβητήσει την πιθανότητα εισαγωγής δραστηριοτήτων με χάρτες σε παιδιά μικρής ηλικίας, εξαιτίας της εμφανούς αδυναμίας τους να αντιλαμβάνονται τους χάρτες και να κατανοούν τη σημασία των αναπαραστάσεων. Τα αποτελέσματά τους βασίζονται κυρίως σε δραστηριότητες όπου ένας ήδη δημιουργημένος χάρτης παρουσιάζεται στα παιδιά. Η παρούσα διατριβή αποδίδει πάλι στον χάρτη το επικοινωνιακό του χαρακτήρα και στοχεύει να διερευνήσει πως η δημιουργία και ανάγνωση χάρτη σε αυθεντικές, νοηματικές μαθησιακές δραστηριότητες που εμπλέκουν καινοτομικά τεχνολογικά εργαλεία, μπορούν να συνεισφέρουν στην κατανόηση χάρτη και στη μάθηση εννοιών χώρου που σχετίζονται με χάρτες, από παιδιά 5.5-6 ετών. Για το σκοπό αυτό σχεδιάστηκε ένα μαθησιακό τεχνολογικό περιβάλλον που επιτρέπει στα παιδιά να εμπλακούν σε συνεργατικές καταστάσεις κατανεμημένων γνωστικών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με χάρτες. Το τεχνολογικό περιβάλλον που χρησιμοποιήθηκε και υποστηρίζει τη συνεργατική δραστηριότητα  ...
								
								περισσότερα
								
							![]()  | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (14.33 MB)
 (Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
 
 | 
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
  | 
Στατιστικά χρήσης
		
						
						ΠΡΟΒΟΛΕΣ
					
				
						Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023. 
Πηγή: Google Analytics.
				Πηγή: Google Analytics.
						
						ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
					
				
						Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023. 
Πηγή: Google Analytics.
				Πηγή: Google Analytics.
						
						ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
					
				
						Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής. 
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
				Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
						
						ΧΡΗΣΤΕΣ
					
				
						Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις. 
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
				Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
					
				

							
							
					
					
					
					


