Κοινωνία της γνώσης και εκπαιδευτική πολιτική: η περίπτωση της Αγγλίας των νέων εργατικών
Περίληψη
Σε αυτό το μέρος της εργασίας μας διαπραγματευτήκαμε τρεις βασικές όψεις της σημερινής θεωρητικής αντιπαράθεσης για το χαρακτήρα της κοινωνικοοικονομικής αλλαγής των αναπτυγμένων καπιταλιστικών κοινωνιών τις δύο τελευταίες δεκαετίες. Ασχοληθήκαμε ειδικότερα, με το ρόλο και τη σημασία των νέων πληροφορικών τεχνολογιών, με το χαρακτήρα της βιομηχανικής αναδιάρθρωσης και με την ευρύτερη συζήτηση για την παγκοσμιοποίηση των οικονομικών διαδικασιών. Οι απόψεις που εξετάσαμε αν και διακριτές ως προς τα πεδία που επιλέγουν να τονίσουν, χαρακτηρίζονται από την κοινή έμφαση που δίνουν στη γνώση, την εκπαίδευση και τις δεξιότητες ως βασικούς συντελεστές μιας ποιοτικά νέας κοινωνικής πραγματικότητας. Γι’ αυτό το λόγο και ένα μεγάλο μέρος της δικής μας διαπραγμάτευσης, προσπάθησε να ανασκευάσει την κυρίαρχη άποψη ότι βρισκόμαστε σε μια ποιοτικά νέα εποχή. Ισχυριστήκαμε ότι η παραπάνω υπόθεση βασίζεται σε τεχνολογικά ντετερμινιστικές απόψεις που επιδιώκουν να συγκαλύψουν τις καπιταλιστικές παραγωγι ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.75 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.