Προς μία μέθοδο ένταξης των πολιτών στο σχεδιασμό έργων βιώσιμης αστικής κινητικότητας

Περίληψη

Στόχος της διατριβής είναι η διερεύνηση μίας μεθόδου ένταξης της κοινωνίας στο σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων αστικών μεταφορών, δηλαδή μίας μεθόδου σχεδιασμού που θα επιτυγχάνει να αντιπροσωπεύονται οι κοινωνικές ανησυχίες και προσδοκίες γύρω από τη διαμόρφωση του οδικού περιβάλλοντος στις πόλεις πιο αποτελεσματικά. […]

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/18574
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/18574
ND
18574
Εναλλακτικός τίτλος
Towards a method to engage citizens in sustainable urban mobility planning
Συγγραφέας
Αθανασόπουλος, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Κανέλλος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Βλαστός Αθανάσιος
Χατζοπούλου-Τσίκα Αλίκη
Λυδάκη Άννα
Αυγερινού-Κολώνια Σοφία
Κυριαζή Νότα
Σιόλας Άγγελος
Παρούσης Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Βιώσιμη κινητικότητα; Συμμετοχή κοινού; Αστική διακυβέρνηση; Βιώσιμη ανάπτυξη; Αστικός πολεοδομικός σχεδιασμός; Κυκλοφοριακός σχεδιασμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
443 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)