Διυποκειμενικά κριτήρια αξιολόγησης καθηγητών ξένων γλωσσών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αποδεκτά και από τους ίδιους

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/18089
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/18089
ND
18089
Εναλλακτικός τίτλος
Desubjective criteria for the evaluation of secondary education foreign language teachers admissible by the latter
Συγγραφέας
Στεργίου, Ελένη (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Εξεταστική επιτροπή
Καρπούζα-Dorfmuller Αικατερίνη
Αναστασιάδη-Συμεωνίδη Άννα
Συμεωνίδου-Χριστίδου Τέτα
Τσοπανόγλου Αντώνης
Μητράκος Δημήτρης
Ψάλτου-Τζοϋση Αγγελική
Αντωνοπούλου-Τρύφωνα Αγγελική
Ζαχαροπούλου Χρυσούλα
Λέξεις-κλειδιά
Αξιολόγηση; Κριτήρια; Εκπαιδευτικοί; Ξενόγλωσσοι
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
219 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)