Ο γραπτός λόγος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (γυμνάσιο): στρατηγικές παραγωγής και ανάπτυξης μέσω του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσας
Περίληψη
[…] Με την παρούσα έρευνα επιχειρείται µια προσπάθεια να δοθούν απαντήσεις σε ορισµένα ερωτήµατα του συγκεκριµένου θέµατος, δεδοµένου ότι η συστηµατική εµπειρική έρευνα του τοµέα της διδακτικής του γραπτού λόγου στην Ελλάδα, και µάλιστα στο Γυµνάσιο, είναι περιορισµένη. Υπάρχουν, βέβαια, ορισµένες µελέτες-έρευνες (στην Ορθογραφία, Λεξιλόγιο, Γραπτή Έκφραση-Έκθεση) κατά την τελευταία εικοσαετία, οι οποίες εξετάζουν το γραπτό λόγω ως αποτέλεσµα και όχι ως διαδικασία⁴. Το περιεχόµενο της έρευνας είναι διαρθρωµένο σε τέσσερα µέρη: Στο πρώτο µέρος αναπτύσσεται ο θεωρητικός προβληµατισµός του θέµατος. Συγκεκριµένα αναπτύσσονται µέθοδοι και προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της γλώσσας µε έµφαση στο γραπτό λόγο καθώς και προσεγγίσεις για τη διαδικασία παραγωγής του. Μελετάται, επίσης, η διδασκαλία του γραπτού λόγου στο σχολείο µέσα από τις προδιαγραφές των σχολικών εγχειριδίων και των αναλυτικών προγραµµάτων. Ολοκληρώνεται το πρώτο µέρος µε τη θεµατική των σχολικών εργασιών για το σπίτι. Στο δεύ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (5.54 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.