Η αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας της νεοελληνικής στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του γραπτού λόγου των αλλοδαπών-παλιννοστούντων μαθητών, στη ΣΤ' τάξη του δημοτικού σχολείου
Περίληψη
Η ανάγνωση και η γραφή αποτελούν ανέκαθεν δύο κεντρικά σημεία στη διδασκαλία της NE στο Δημοτικό Σχολείο. Όμως παρά τις προσπάθειες που έγιναν να απεμπλακεί η διδασκαλία της γλώσσας από την «παραδοσιακή μέθοδο» και από την απομνημόνευση πινάκων και κανόνων, οι εννοιολογικοί ορισμοί των δύο δεξιοτήτων παραμένουν ασαφείς στα νέα αναλυτικά προγράμματα, στο εξής (Α-Π) και η προτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξή τους, δε στηρίζεται στα συμπεράσματα των νέων θεωριών για τη διδακτική των γλωσσών. Η κατάσταση γίνεται περισσότερο περίπλοκη όταν τα ίδια αναλυτικά προγράμματα και η ίδια μεθοδολογία για τη διδασκαλία της NE ως μητρικής γλώσσας, εφαρμόζονται εξίσου και στους αλλόγλωσσους μαθητές, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια αποτελούν ένα μεγάλο ποσοστό του συνολικού αριθμού των παιδιών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η ούτως ή άλλως αμφιβόλων αποτελεσμάτων διδασκαλία της NE, ως μητρικής γλώσσας, στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του γραπτού λόγου (Μήτσης, 1996:176-180), εφαρμόζεται για την ανάπτυξη ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (120.6 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.