Δυναμική αλληλεπίδραση των παραγόντων ενός οικοσυστήματος: εφαρμογή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση με τη χρήση μοντέλων ασαφούς λογικής (fuzzy logic)
Περίληψη
Η κατανόηση των πολύπλοκων περιβαλλοντικών παραγόντων ενός οικοσυστήματος είναι ένα σημαντικό ζήτημα στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, ειδικά όταν οι παράγοντες αυτοί προέρχονται από ανθρωπογενείς δραστηριότητες που αλληλεπιδρώντας δυναμικά μεταξύ τους, οδηγούν στην υποβάθμιση του περιβάλλοντος. Για να αποτυπωθούν οι σχέσεις αλληλεξάρτησης, εξυπηρετώντας στη βαθύτερη κατανόηση των αποτελεσμάτων τους, κρίνεται σκόπιμη η εισαγωγή της ασαφούς λογικής στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Η ‘ασαφής λογική’ είναι μια ευφυής τεχνική του πεδίου της υπολογιστικής νοημοσύνης και βασίζεται σε ένα σύνολο κανόνων οι οποίοι είναι εύκολα κατανοητοί από τους μαθητές, επειδή παρουσιάζουν μεγάλη ομοιότητα με τη φυσική γλώσσα. Εισάγεται, στα πλαίσια της διατριβής αυτής, ως μία επέκταση του υποθετικού και προβλεπτικού συλλογισμού και επιτρέπει τη διερεύνηση εναλλακτικών υποθέσεων. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της ανάπτυξης ενός αλληλεπιδραστικού περιβάλλοντος γραφικών σε υπολογιστή (Graphica ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (4.43 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.